Forumwerkschependag 25-05-2006: Nieuwegein!

Luitjes,

Ik had graag willen komen maar ik ben er even een weekje tussenuit. Ga mijn palmboom in het verre zuiden weer eens opzoeken en kijken of de zon nog wil schijnen... :zon:
Had anders de Amsterdam en mijn ponton meegenomen. Hadden de diverse Forumleden er mee kunnen stoeien en het nodige commentaar kunnen geven op mijn kunsten. Hopelijk worden er wel een paar kiekjes gemaakt. Kan ik achteraf nog even genieten en kijken wat ik gemist heb. :proost:
Maak er allemaal een mooie dag van en hopelijk hebben jullie prachtig weer!

Groeten Edwin

Beste Frederik,
F.van.Gent zei:
kom je ook nog terug???????

Wie moet er nu naar de OOGarts? Wat staat er nu? Ik ga er een WEEKje tussenuit...
Toch ben je wel aardig en heb je hele goed tips (en opmerkingen).

Groeten Edwin

Waar heb je het over :dat had ik toch goed gelezen hoor :D
Maar ik bedoel je praat zo.n hele tijd vooruit :evil:
Dat durf ik zelf niet goed meer hoor :oops:
m v g Frederik

@hans materman
Als je een hartinfarct heb gehad sta je toch een beetje anders in het leven hoor vind ik tenmainste

Wat een enthousiasme en animo voor de werkschependag :D . Ik heb net een Norderney overgenomen, heel toevallig van iemand uit Nieuwegein... Er moet nog eea aan gebeuren maar ik ga m'n best doen om 'm in ieder geval vaarbaar te maken...

Ik kom in ieder geval langs, een betere gelegenheid om tips te krijgen is er vast niet...

Ik ben thuis nog aan het regelen dat ik in ieder geval in de ochtend aanwezig ben, mijn vrouw moet tegen de avond werken (altijd leuk, de zorg). Maar ik doe mijn best, heb er in ieder geval zin an.

Robert

als alles goed gaat kom ik ook met mijn vader :D
hoop dat ik vrij ben op die dag :? maar dat zien dat dan wel weer :P
weet niet of ik schepen mee neem,
maar als ik een schip meeneem zat het waarschijnlijk de smit ASD zijn :)
en mischien nog een ander :)

@adam
ik moet vanaf volgende week stage lopen en dan 12 weken lang.
maar heb nog neit gevraagt hoe het zit met vakanties en dergelijke :oops:

hoop het echt ten zeerste dat kan (em mag) komen :D
ben er nog nooit geweest dus ben nog al benieuwt wat het allemaal is :P

Ik denk dat ik ook wel even langs kom, Nieuwegein is niet zo ver :)

En ik kan natuurlijk wel wat tips gebruiken :)

Arjo

Arjo,

je zou dan natuurlijk ook je Tirpiz mee kunnen nemen!

Varen lukt dan nog niet helemaal :wink: maar dan kun je ons laten zien hoe ver je bent!

Wim

Hmm, Zat ik ook al aan te denken...

1 probleempje: Dan moet mn Pa wel willen rijden, op de fiets lijkt me niet zo handig en met de zitmaaier is me net iets te ver :)

Arjo

Aan allen,

Op dit moment zijn we bezig om eea qua organisatie op de rit te zetten, info volgt nog, de aanvangstijd stel ik me zo voor dat dat 10 uur wordt, dat lijkt ons een mooie tijd om eea te starten, hoe laat je komt bepaal je natuurlijk zelf, maar vanaf 1/2 10 ben je welkom, en de finish zal ergens in de middag zijn, denk aan 16 / 17 uur ofzo, tenslotte zijn er mensen die van ver komen.....

Tom Boere

Die tijd heb ik vorig jaar ook aangehouden..... toen is alles op rolletjes gegaan, dat komt dit jaar ook wel goed!

Arnold

Back