Foto`s FG Formule 1 competition 1:5 in aanbouw "upd

• Topicstarter Topicstarter Marc Martens
  • Startdatum Startdatum
...stickers is geen probleem, ik laat ze altijd namaken bij een reclame buro die stickers kunnen snijden.
Als ze een logo hebben, kunnen ze alles namaken.
ligt er natuurlijk wel aan hoe klein het detail moet zijn, zolang ze het kunnen uitplotten (uitsnijden) kunnen ze gewoon alles maken.! :lol: :lol:

ik heb even wat voorbeelden bijgesloten.
Dit is mijn Jaguar race truck waar ik altijd meegereden heb, de Ferrari is van een vriend van me!

DSCN0354%20%28Small%29.JPG

DSCN0602%20%28Small%29.JPG

8) 8)

nou , daar zijn we dan snel uit.

als ik er aan toe ben laat ik het je weten.

enig idee wat zoiets gaat kosten?

gave trucks trouwens , ziet er goed uit.

..ik vind dat het allemaal wel meevalt....heel zo`n truck was toen in de tijd zo`n € 50,00 / € 60,00
Maar dan heb je natuurlijk wel iets speciaals.......toch!.. :lol:

Alleen moet je wel rekening houden dat ze niet heel, hele kleine details kunnen snijden!..

Maar ik doe ook alleen maar de grote kenmerkende logo`s..
niet al die kleine friemel logootjes....
anders moet je die laten printen op doorzichtig stickervel, maar dan moet je minimaal een vel van 1 x 1mtr afnemen!...das toch ook wa!

het gaat voornamelijk om de striping op de achtervleugel , op de monocock , de nieuwe nr. stikkers .

de kleinste decals zitten in de vodafone set.

tegen die tijd zien we het wel wat ik exakt nodig ben.

Marc Martens zei:
...stickers is geen probleem, ik laat ze altijd namaken bij een reclame buro die stickers kunnen snijden.
Als ze een logo hebben, kunnen ze alles namaken.
ligt er natuurlijk wel aan hoe klein het detail moet zijn, zolang ze het kunnen uitplotten (uitsnijden) kunnen ze gewoon alles maken.! :lol: :lol:

ik heb even wat voorbeelden bijgesloten.
Dit is mijn Jaguar race truck waar ik altijd meegereden heb, de Ferrari is van een vriend van me!

8) 8)

Marc,

Gebruik jij een standaard folie of is dit speciale folie dat je gebruikt?

Thomas en ik gaan tegen volgend jaar een nieuwe body aanmeten op onze trucks en ook stickers laten maken dus even info vragen zodat het ineens goed is en we niet voor verrassingen komen staan.

Jolige_Joffer zei:
het word tijd dat er meer FG F1 autos komen , niet dan.

Heb er inmiddels ook 1 besteld. :D

Ook namens mij welkom bij de "club". Zo zie je maar, flink wat postings op dit forum zetten en de een na de ander gaat ervoor!!

Nog even en we kunnen een clubdag houden. :P

gr

paul

Is folie van zeer goede kwaliteit!....1 kleur is 1 laag folie!.
..dus meerdere kleuren in 1 logo, meer lagen folie dus!..

Denk dat de echte reclameburo`s, altijd wel goede folies gebruiken. :wink:

P.s. Steve wat wordt het thema van styling van de trucks?! :!:

p.s. Alfons..ziet er goed uit!.....denk aan A1...oranje! :!: :wink:

p.s. Alfons..ziet er goed uit!.....denk aan A1...oranje!

nee niet echt mijn klasse denk ik , dat A1 gebeuren.

ik blijf gewoon bij ""F"" rood.

...zag er oranje uit!....! Hollands glorie! :lol: :lol: :lol:

Update....SNAREN :!: :!:

P.s. de snaren zijn net binnen gekomen 2 stuks!!!
Alleen wel met dezelfde afmeting... :? :? :cry: :cry: :cry:
Dus zou er toch nog verschil in de snaren zitten?...heb van de week geen tijd om te sleutelen, maar ben ontzettend benieuwd of het euvel opgelost is....vrees het ergste. :|

p.s...heb weer een euvel tegen komen dit weekend...de koppeling zat verkeerd in elkaar gemonteerd, probleem opgelost, maar nu mis ik die aluminium ring en afstelinbussen en bevestigingsbout voor aan de krukas..!(tja we blijven wel bezig zo!)
Dus heb er net maar weer een mailtje aangewaagd met foto, met de situatie...dus ben weer in afwachting.

Ik hoop dat ze het wel weer netjes oplossen zoals ze dat nu ook met de snaren hebben gedaan....FG :thumbsup:

Paul...had je nog gekeken of je dezelfde achterbokken hebt dan ik?.. :D

nou dat gaat lekker marc,

het lijkt wel of je oncomplete set hebt gekregen.

ik hoop dat ze het netjes oplossen voor je.

wat de snaren betreft , had ik wel verwacht dat ze dezelfde zouden opsturen , omdat hier maar een standaard nr. voor is.

maargoed het is toch balen , ben je lekker bezig mist er weer het een en ander.

Tja,.....ze halen je zo wel uit je bouw ritme!... :lol: :lol: :lol:

Ja ik hoop het ook.....je wilt toch alles in een keer goed bouwen.!
Heb nog geen reactie gehad, maar vorige keer moest ik ook 2 dagen wachten....dus we wachten geduldig af. :|

Nu weet ik het verschil van de achterbokken (asdrager) van een omgebouwde sport-Line.
Die heeft de achterbokken met nummer 10476 / 10477.

Een competition heeft de achterbokken (asdrager) met de nummers:
10340 / 10341

Dus als je de aluminium uitvoeringen ziet, zie je de verschillen wel! (zie Pitstop)

Toch maar een spanner bestellen denk ik. :cry: :cry:

Marc Martens zei:
Paul...had je nog gekeken of je dezelfde achterbokken hebt dan ik?.. :D

Geloof dat je zelf al had vastgesteld. Als je bij een sportline de kunststof bokken vervangt in alu dan is het alleen voor en achter, het middenstuk zit er niet bij.

Apropo snaren. Zag bij Hobbythek dat er wel degelijk twee uitvoeringen zijn. Het gekke is dat in NL dit onderscheid niet wordt gemaakt. Pech met je koppeling zag ik. Vrees dat je hem toch een keer gaat vervangen. De FG 3 puntskoppeling slijt erg snel. Vervang hem dan maar voor een Lautenbacher of Meyer. Die gaan wat langer mee.

Aanbod staat nog, mocht het niet lukken, kom rustig langs.

gr

paul

Marc Martens zei:
Is folie van zeer goede kwaliteit!....1 kleur is 1 laag folie!.
..dus meerdere kleuren in 1 logo, meer lagen folie dus!..

Denk dat de echte reclameburo`s, altijd wel goede folies gebruiken. :wink:

P.s. Steve wat wordt het thema van styling van de trucks?! :!:

p.s. Alfons..ziet er goed uit!.....denk aan A1...oranje! :!: :wink:

Handig om weten, waar ik ze waarschijnlijk laat maken doet drukwerk allerhanden van simpele logo's tot meer kleuren druk op stikkers daraom dacht ik 1 stikker met verschillende kleuren maar met deze info toch eens over na denken.

Thomas gaat de volgende truck namaken, de body heeft hij al. (man)
02-_OHO4475.jpg

Ik zou deze stijl eerder opgaan qua lijnen maar de kleuren van de huidige body pakken (Redbull van Peter) en mischien terug een redbull maken maar op een Mercedes 1834 body, deze zou beter zijn qua rijgedrag dan de atego.

69027_MB_Race_Truck.jpg

Paul...er zit standaard al een 4-punts koppeling bij! een instelbare.

zie foto..

DSCN0798%20%28Small%29.JPG

Maar ik mis de instelschroefjes (inbussen), de bout voor de montage aan de krukas en de aluminium ring (revet) :cry:

Op de foto staat alles wat ik voor de koppeling heb!..dus helaas niet compleet.

Mijn ervaring is met dit ssort koppelingen...niet te verslijten!.. :wink:
heb jij er geen goede ervaring mee?...

Back