Foto`s FG Formule 1 competition 1:5 in aanbouw "upd

• Topicstarter Topicstarter Marc Martens
  • Startdatum Startdatum
he marc
kevin heeft ze op het stuur en op de rem ziet er netjes uit en werkt perfect en john gebruikt ze voor de remmen je weet hoe hij op zn remmen is
heb het even aangekeken en wat ze doen onder wedstrijd geweld maar
ik denk er aan om ze te kopen voor de rem (als er weer wat budget is :lol: )maar dat is voor volgend seizoen
anders kom je morgen even langs op de baan je weet er is eeeeeen wedstrijd
het is altijd afwachten wat servos doen ik heb volz ook zien afbranden op de lulligste dingen en hetzelfde geld voor futaba's en dit zijn niet de goedkoopste servo's

groetjes
marcel

mgr zei:
he marc

het is altijd afwachten wat servos doen ik heb volz ook zien afbranden op de lulligste dingen en hetzelfde geld voor futaba's en dit zijn niet de goedkoopste servo's

groetjes
marcel

Volgens mij is het moeilijk om aan te geven welke nu slecht of goed zijn. Heb een aantal Volz die ik perfect vind (maar ook eigenlijk te duur) en een aanta Multiplex. Ook stabiel. Heb zelf wat mindere ervaringen met Hitec maar die zitten bij mij op de Serpent. In the end geven ze allemaal de geest maar 2 seizoenen haal ik doorgaans wel.

gr

paul

....zal nog wel effe moeten kijken welke het gaan worden..~!...maar de combinatie Multiplex (stuur) Rhino 4 en 2 ACE op gas / rem...denk ik dat ik een goede combinatie heb! :lol: :lol:

Zo...ook even weer de laatste update...van het bouwen!...
Remmen erop en remslangen ingekort (moet alleen nog ontlucht worden)...en banden geplakt 8)

DSCN0832%20%28Small%29.JPG

DSCN0834%20%28Small%29.JPG

DSCN0835%20%28Small%29.JPG

DSCN0837%20%28Small%29.JPG

DSCN0839%20%28Small%29.JPG

Hè Marcel.....alles goed gegaan op de clubwedstrijd....ik kon "helaas" niet komen...ben PEET OOM geworden!... :wink: :wink: dus had een druk weekend...! :!:

weet je wat ik persoonlijk niet erg mooi vind, dat de achter vleugel zo laag zit.
denk dat ik hem bij mij toch wat hoger ga plaatsen , vind ik net even echter , wat vind jij.

je kan er heel simpel wat opvulling onder plaatsen.
denk toch dat dat net even beter staat.

Word een mooie wagen man! :wink:
Maar zijn de banden aan de binnenzijde platter als aan de buitenzijde? :?
Vind het er namelijk wel zo uitzien.. en misschien ligt het ook wel aan mij.

Dat klopt....aan de binnenzijde is hetzelfde als bij een toerwagen of truck...en de voorzijde van de band zit een extra flap om een grotere look te krijgen..! 8)

Alfons...dat vind ik ook van de achterspoiler...daarom waren we al een beetje aan het brainstormen over....Die achtervleugel! :?

Omhoog...en beter afstelbaar moet ie worden!

feli marc veel beschuit op zeker

klub wedstrijd ging minder 12 autos in de finale 7 autos geindigd ik acht kevin 1 bij tw en ronnie 1 bij trucks

maar de f1 gaat super ziet er echt heel vet uit (om in de termen te blijven)volgend jaar moet je echt eens op zondag langskomen ik wil hem echt zien rijden

Dank je Marcel!..

.....Zal zeker proberen (als het mag) met een clubwedstrijd een demo te rijden,...(samen met Peter als ie zijn F1 heeft!!!)..en anders ga je me zeker wel zien rijden op zaterdag of zondag..!... :wink: :wink:

hoop dat dit weekend de onderdelen binnen zijn gekomen van de koppeling en de snaar spanner........spannend.. :lol: :lol:

tussen snaarspanner was binnen.....als ik tijd heb dit weekend ga ik hem nog monteren...

en natuurlijk.....foto volgt.. :lol: :lol: :lol:

Marc Martens zei:
tussen snaarspanner was binnen.....als ik tijd heb dit weekend ga ik hem nog monteren...

en natuurlijk.....foto volgt.. :lol: :lol: :lol:

He Marc, kun je een foto posten van die spanner? Wat kost zo'n ding ongeveer?

gr

paul

maandagavond zal ik wat foto`s posten....!..kosten?...te duur...€ 39,00!... :cry: :cry: :cry:

Hierbij de foto`s....is wel moeilijk om op de gevoelige plaat vast te leggen...want hij zit er goed tussen gebouwd... :lol: :lol:

DSCN0853%20%28Small%29.JPG

DSCN0854%20%28Small%29.JPG

DSCN0855%20%28Small%29.JPG

maar werken doet ie goed.....je kunt de snaar nu perfect afstellen!
(had dus gewoon standaard op een FG Formule 1 competition moeten zitten!.. :!: :evil: :evil: )

.....de Formule 1 kap is gespoten...!...zal donderdag wat foto`s posten! :lol: :lol: :lol:

Back