Foto`s FG Formule 1 competition 1:5 in aanbouw "upd

• Topicstarter Topicstarter Marc Martens
  • Startdatum Startdatum
Bij een reclameburo....gewoon laten namaken!
zijn allemaal losse folie`s.....werkt perfect!

Heb van de week de bestelde afstelset binnengekregen, en als het mooi weer is (nu nog even niet) gaan we testen wat de juiste afstelling is.
Als ik de gegevens hiervan heb, en ze werken goed, zal ik deze hier on-line plaatsen.

Ik heb al zeker geen 5 weken meer gereden.....,moest even wachten op andere banden (PMT) en de afstelset (dat ziet er vet uit!)....maar ik hoop zodra het weer goed is dan ga ik op woensdagavonden weer testen...

He Marc,

Al een tijdje niks van je gehoord, nog gereden de laatste tijd. Ben nog een paar keer bij de Baanbrekers geweest, maar je was er niet.

Tja.....druk he!...te druk..
Maar ik heb week 30-31-32 vakantie....dus dan zal ik regelmatig op de baan zijn.....om eerst maar eens aan een goede set-up te werken...
:wink:

Zo....de basis set-up staat!........zal zo spoedig mogelijk de gegevens plaatsen!....(p.s...zo`n afstelset, is gewoon onmisbaar voor een formule 1) :lol:

Hij staat te koop!.......

hij is helemaal compleet maar zonder ontvanger.....extra banden sets...voorspoiler...afstelset "Hudy" maar dan van FG....extra beslagset...snaren,......

voor een goed bod mail: marceningeborg@hetnet.nl

Door mijn werk, heb ik helaas zo weinig tijd, dat ik het zonde vind om hem alleen maar weg te zetten.....
Vandaar ik hem probeer te verkopen...

hij is 100%...120% in orde,...alleen ontvanger erin en rijden maar.....

Marc Martens zei:
Hij staat te koop!.......

hij is helemaal compleet maar zonder ontvanger.....extra banden sets...voorspoiler...afstelset "Hudy" maar dan van FG....extra beslagset...snaren,......

voor een goed bod mail: marceningeborg@hetnet.nl

,......Ja doe een goed bod! :wink:

Verkoop...gesloten :wink: :wink: ....ik ga gewoon weer lekker race dit jaar...in Rucphen, :!: ....

Toch verstandig geworden :wink: ???? Ik zei toch al dat het zonde is om je formule 1 te verkopen :lol: :lol: .

heb ik ook 2 maanden niks meer van gehoord....maar hij heeft nog steeds zijn truck....dat ik weet

Waarom verkies je een getande-riem boven tandwielen heeft het misschien te maken met de krachten die er op komen tijdens het rijden
of kan het ook te maken hebben met de duurzaamheid van een getande-riem t.o.v. een tandwiel.

Dit vraag ik omdat ik voornemens ben om ook z'n bolide op korte termijn te kopen

poeki

poeki zei:
Waarom verkies je een getande-riem boven tandwielen heeft het misschien te maken met de krachten die er op komen tijdens het rijden
of kan het ook te maken hebben met de duurzaamheid van een getande-riem t.o.v. een tandwiel.

Dit vraag ik omdat ik voornemens ben om ook z'n bolide op korte termijn te kopen

poeki

zo is nou eenmaal de construktie vanaf de krukas richting diff.

en ik moet je zeggen , het werkt perfect.

Back