Foto`s FG Formule 1 competition 1:5 in aanbouw "upd

• Topicstarter Topicstarter Marc Martens
  • Startdatum Startdatum
ik had ook nog ff gekeken naar marc zijn formule 1.....jammer dat hij nog niet veel grip hadin het begin.....had daarna niet meer gekeken maar zag er erg mooi uit.

groeten

Steven Lodewijks

Mensen wat een mooie auto's. Ik heb het hele draadje even gelezen en begin ook wel enthousiast te worden. Een F1 bouwen is toch wel het ultieme lijkt me, zeker voor een F1 (Ferrari) fan als ik. Elk jaar ook naar de F1 in Monza dus weet waar ik over praat!!.

Mooie auto Marc, zet snel een filmpje online :D

Dankje..... :D

Tja...ik weet nog steeds niet hoe ik het on-line moet zetten....dus als iemand iets weet stuur mee even een PD..

Ja, Steven.....ik had inderdaad geen goede begin set-up...maar heb in de loop van de middag al wat veranderingen aangebracht, en die werkte gelijk beter....maar nog niet 100% hoor...
en mijn hydrolische remmen (ik had die middag helemaal geen remmen..) is toch even goed uitzoeken voor dat allemaal optimaal gaat werken, maar komt goed.

Heb vanavond heel de set-up verandert...(hoop in positieve zin.)...maar ik denk dat ie beterstaat....want er zat toch nogal wat verschil met links / rechts van de auto....!...is er per ongelijk in geslopen denk ik, en niet meer gecontroleerd....maar we zullen met de eerste de beste proefrit zien of het allemaal geholpen heeft!..

tja.....ben vandaag weer op het circuit geweest, maar de set-up.....tja het valt niet mee..
de achterkant wil in alle bochten de voorzijde voorbij, maar ik heb al met verschillende veren en stabi-standen geprobeert, en langzaam....gaat het beter....maar ik moet steeds op het gas als ik 1/2 wegen de bocht ben.... :? ...anders draait ie iedere keer om zijn as heen.
Zelfs als ik hem laat rollen door de bocht gaat hij om.....(op snelheid)

:!: Maar Paul, heb jij misschien gegevens hoe jouw set-up staat!.....kan ik eens wat gegevens uitwisselen....b.v. ashoogte en de stabi standen...
want die set-up die bekent is op dit forum...denk ik dat het voor op een parkeerplaats te rijden is!

ik zie het al , het valt dus niet mee om de pk,s op het asfalt te houden :lol:

ben ook zeer benieuwd hoe dat bij de mijne zal gaan marc , ik heb hem ook gewoon op de basis afstelling staan.
en dat zal dus voor een circuit niet werken.

voor ik daar achter kom zal er toch eerst een koppeling in moeten :cry:
die heb ik dus nog steeds niet binnen.

we horen het wel als je een andere setup hebt geprobeerd en hoe het dan gaat.

een echte uitdaging dus , sukses.

8) komt goed , zeker weten 8)

Yep.....ik ga morgenavond weer naar de baan....(hopen dat het droog weer blijft).....en gaan gewoon weer verder met de set-up :wink:

Alfons......hij opent van zelf als hij geheel geladen is....maar dit duurt even, omdat het op hoge kwaliteit gepost is...

p.s...misschien een keer op het beeldje klikken!....maar hij moet echt even inladen!
:roll: :banana:

Ik heb hem net geprobeert.....en hij werkt toppie.. :lol: :lol:
.ja inderdaad duurt het even... :cry:

ik klik op de link , krijg de site en daar blijft het dan ook bij...... :cry:

ik moet die shakedown zien......... :lol: :lol: :lol:

probeer het nog een keer.

ik zie dat er heel snel geschreven staat , fout bij downloaden :cry:

heb je hier een speciaal programma voor nodig misschien ?

hij verzend wel codes etc , dan zegt hij gereed , druk op pijltje en er gebeurt helemaal niets.... :(

gewoon rustig binnenhalen......effe bakkie koffie drinken en als je dan weer kijkt....speelt ie af! :lol:
:wink:

P.s....is gewoon een mpeg bestand....dus met Windows Mediaplayer moet het gewoon lukken...!
P.s...misschien even up-daten...

alles geupdate , nada niks nothing........ :cry: :cry:

hoe kan dat nou , hij geeft fout bij downloaden , dat lees je onder in beeld , het staat er maar een fraktie van een seconde.

nou ja , jammer , khad het graag even gezien..... :cry:

Back