Psygho (Emil)
Forum veteraan
Ws
, maar primair probleem is natuurlijk degene die de transmitter in zijn handen had 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hoi Allemaal,
Ik ben nieuw hier en heb weekje geleden mijn eerste Multicopter gekocht.
Ik ben nu dus een gelukkige eigenaar van een DJI Phantom 2 met een zenmuse H2-3d en een Gopro hero3 Black.
Nu is mijn vraag hoe doen jullie dat met al die mooie luchtfoto's met de Gopro's?
grt,
Duy
Mooie foto. Met een witte drone gemaakt in gps gevlogen knap hoor dat het allemaal kan.
Ik zie liever de kip onscherp dan de omgeving. Een onscherpe kip maakt voor mij de foto niet lelijk.
En vind je het niet knap? Iedere atechnisch onervaren kind kan een ding kopen in de winkel en deze fotos maken of efteling filmpjes maken. Dat vind ik ontzettend knap. De firma die dit produceert heeft knap werk geleverd, in iedere discipline. Ontwikkeling, productie, marketing en distributie. Als je dit niet knap vind dan begrijp je het niet, hier wordt geld verdient, en de koper heeft plezier of profijt van zijn gekochte product. KNAP WERK
Nu krijgen we de associatie van dit soort fotos en het modelbouwforum.nl. Het staat nu met grote letters onder deze fotos. Hou je maar vast.
Ik haal 't wel weg. No problem.
Edit: done.
Als de posters die 'm hebben gequote hetzelfde doen, is er niets meer aan de hand.
Ik zeg ook niet dat het niet knap is.
Vind het alleen geen mooie foto. Onderwerp is onscherp.
Ik haal 't wel weg. No problem.
Bewust onscherp???? Sinds wanneer kun je op een hero3 focus instellen?Je ziet veel leuke dingen en veel details, daarnaast ben je even verbaasd door het onverwachte perspectief wat nog eens versterkt wordt door een kip die gevoelsmatig (en misschien bewust onscherp) in de lens kruipt.
Vind ik ook. Geweldig dat iedereen zomaar overal kan vliegen zonder eerst "voorgelicht" te zijnGeslaagde foto, knap dat het allemaal kan. Dankzij de phantom (generatie).
Bewust onscherp???? Sinds wanneer kun je op een hero3 focus instellen?
Als je een beetje verstand van zaken hebt dan weet je dat dit komt omdat de haan te snel beweegt tijdens het nemen van de foto ten opzichte van de phantom. Aangezien de haan een stilstaand voorwerp is dan moet het zo zijn dat de phantom niet stil aan het hangen was.
Vind ik ook. Geweldig dat iedereen zomaar overal kan vliegen zonder eerst "voorgelicht" te zijn.
En Tasz mag het een klotefoto vinden. Helemaal prima.
Hij zegt helemaal niet dat jij het een klote foto vind. Hij zegt dat jij het een klote foto mag vinden. Beter lezen.
Alsjeblieft laat iemand deze discussie op slot doen.
Volgens mij ben jij degene die je mening als waarheid verkondigt. Volgens mij ben jij degene die deze discussie met je mening ongezellig maakt. Het ging over een foto die iemand plaatst. Kijk eens waar je dit naartoe leidt. En zeg niet dat ik dat doe.