Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
De prijs viel me eerlijk gezegd niet tegen... 419 euro bij de vnix.
@danny
Heb je nu nog een black erbij? Cool man. Nu 2x een black?
Focus issue was alleen bij de eerste versies ervan. Als je die gekocht had dan kun je dat hebben.Ik ben ook voor de 3+ gegaan, maar in mijn zoektocht indertijd kwamen er wel flink wat berichten voorbij dat de 3+ meer gericht is op dichtbij focussen dan op veraf.
Ik weet niet of het klopt, want ik moet zeggen zelf nergens problemen mee te hebben, maar er zijn 100den pagina's op het internet die aangeven dat een 3+ niet geschikt is voor multicopter video's..
De focus afstand zou meer gericht zijn op dichtbij dus...
Daarintegen werd vervolgens ook gemeld dat als je dacht dat je 3+ het niet helemaal goed deed.. dat GoPro hem dan repareert... dus daaruit kun je dan weer opmaken dat het een bug was en niet by design.
Al bij al, de mijne werkt zoals ik gehoopt had dat hij werkte.. En ik heb geen problemen met focussen op grotere afstanden.
Toch dacht ik het hier maar even te schrijven.
Zie onderstaande link, en maak voor jezelf op wat je er van vind.
GoPro Hero3+ Image Quality Problem - RC Groups
Lees het wel helemaal door, want het is een oud topic en aan het einde zie je berichten dat het probleem niet meer aanwezig is bij latere builds.
Maar wellicht blijf je na het lezen van dit topic wel bij de normale 3, en sla je de 3+ gewoon even over.
[URL="filmpje heb ik ermee gemaakt... zet het wel in HD, en vergeet niet dat er zware compressie op zit van Youtube.[/URL]
Dat is hem nou juist. Het is helemaal niet topzwaar voor de setup wat erop zitDas nog eens een lief Quadcoptertje. Verbazingwekkend stabiel voor zo'n topzwaar ding! Wat voor controller heb je erin?
Ik zie liever de kip onscherp dan de omgeving. Een onscherpe kip maakt voor mij de foto niet lelijk.
En vind je het niet knap? Iedere atechnisch onervaren kind kan een ding kopen in de winkel en deze fotos maken of efteling filmpjes maken. Dat vind ik ontzettend knap. De firma die dit produceert heeft knap werk geleverd, in iedere discipline. Ontwikkeling, productie, marketing en distributie. Als je dit niet knap vind dan begrijp je het niet, hier wordt geld verdient, en de koper heeft plezier of profijt van zijn gekochte product. KNAP WERK
Niet vergeten, als ze de foto gaan gebruiken is er baat bij, dat betekend dat het weer een commerciële regelgeving komt.. foto's mag je gebruiken voor je zelf. En er mag iemand anders geen baat bij hebben.
Maar als ik ze niet verkoop, niet eens actief heb aangeboden, maar ze enkel op verzoek van een andere partij gratis door hen laat gebruiken... is commerciële regelgeving dan van toepassing?
Volgens mij niet.
Jawel helaas
Als hun de foto gaan gebruiken is er baat bij.
Je zal je dus aan de commerciële regelgeving moeten houden.
De foto mag je dus alleen in je eigen plak boek plakken![]()
Een woordenboek heb ik ook wel Tasz.
Ik bedoel 'baat' in de juridische zin... het is namelijk een nogal rekbaar begrip en voor allerhande interpretaties bruikbaar. Terwijl het het 'kernwoord' is in deze regelgeving over (commercieel) gebruik van foto's.