Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ziet er goed uit manNa het maken van een motorschot, en het uithollen van de neus kon ik dit in gaan bouwen. De neus heb ik verstevigd met glasvesel en epoxy lijm.
Het motorschot heb ik vast gelijmd door de spinner op de motor vast te zetten en toen de goed positie bepaald. De spinner met plakband vastgezet aan de romp, waarna ik met epoxy lijm het motorschot vast gelijmd heb.
![]()
![]()
![]()
Dit alles natuur nadat ik de cockpit uit de romp gesneden had.![]()
Ik zou het profiel altijd meeschalen indien mogelijk. Anders wordt je profiel ineens veel dunner, en dat kan wel eens vervelende overtrekeigenschappen op gaan leveren.Maar ik zit een beetje in de knoop met of ik het profiel ook mee moet opschalen of niet..
Ok, dank voor dit snelle antwoord.Ik zou het profiel altijd meeschalen indien mogelijk. Anders wordt je profiel ineens veel dunner, en dat kan wel eens vervelende overtrekeigenschappen op gaan leveren.
ziet er goed uit, je bant straks al klaar voordat iemand het heeft gezien, zo snel bouw je volgens mij
Erg leuk... ziet er mooi uit.
Je schrijft dat je hem maakt van depron en balsa... maar ik denk dat je in de vleugel het beste zo'n carbon verbindingsbuis kan stoppen net zoals in de EasyGlider / Arcus / Elbatros / JuniorS...
13 mm 8-O??? Wil je 20g gaan trekken met die kist?
...de foto's op de vorige pagina zijn trouwens verdwenen...