Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
FPV'er 1:Futaba,
Wat is professioneel FPV vliegen? Wat moet ik me daarbij voorstellen?
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
ImmersionRC - Real Virtuality
Wie weet trouwens op welk kanaal de 1.3G set het minste stoort op 2.4 Spectrum?
1,2,3,4,5,H,C,A,
Ik had op kanaal H problemen met een AR6100 en koste mij een crash.
Nu zit er een AR7000 op die 5x zo goed blijkt te zijn.
Of eerst de video zender aan voordat de DX7 aan gaat?
(In feite zou ik overigens niemand adviseren met Spektrum zenders FPV te gaan vliegen, pak dan gewoon een 35Mhz zender. Heeft niets met Spektrum qualiteit te maken of met bereik, maar om een of andere reden lijkt zowat elk type video zender te storen naast Spektrum ontvangers.)
... maar je weet hoe gemakkelijk hier mensen op de tenen getrapt zijn..
2.4 video en 2.4 besturing kan niet samen alleen wat is de invloed als ik bv een 500mW systeempje ( I know dat het eigenlijk niet helemaal legaal is) neem op 2.4GHz en op het eigen vliegveld zou vliegen met daarbij meerdere 2.4GHz besturingen gelijk tijdig in de lucht. Afstand van mijn tot hun model is dan over het algemeen vrij groot maar wil het toch even zeker weten anders ga ik toch verder zoeken op de 5.8GHz tenzij iemand nog betere opties heeft.
Da's nu juist wél een teken aan de wand van een slordig ontworpen ontvanger met een beroerde out of band rejection en daarom zegt het juist wél wat over de kwaliteit.
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
ImmersionRC - Real Virtuality
Een slechte ontvanger met de juiste antenne is nog altijd beter dan een goede ontvanger met een slechte antenne...maar je hebt volkomen gelijk wat spectrum betreft, niet aan beginnen.
MVG. Robert.