Hoi allemaal,
ook ik wil graag beginnen met FPV en ben al uren, dagen, weken aan het zoeken, lezen en op het internet rondstruinen.
Tot mijn spijt laat mijn technische kennis me in dit geval nogal in de steek. Misschien als ik het allemaal eens kan zien als 1 pakketje, zou het me kunnen lukken om het allemaal te begrijpen.
Aangezien ik er zo weinig van ken, wil ik natuurlijk 1 all-in-one pakket. Maar ook daar is er veel verschil.
Nu vond ik toevallig de nieuwe
5,8 Ghz set van FPVSystems. Deze jongens hebben ondertussen tot vervelens toe met veel plezier mijn domme vragen beantwoord.
Ik zou bijna bestellen, ware het niet dat de prijs nogal aan de hoge kant is.
Dit weekend sprak ik toevallig iemand van het forum die zelf een pakketje had samengesteld en die wist me te vertellen dat ik met deze set maar 200-400m reikwijdte zou hebben, wat natuurlijk ERG weinig is.
Ik ga niet opnieuw de vraag stellen welk pakket ik (goedkoper) kan kopen, omdat iedereen wel andere keuzes heeft , maar als iemand meer hulp kan bieden of meer info heeft, dan ontvang ik dat erg graag via PBtje... Als het bijdraagt aan dit draadje (zonder dingen af te breken en zo) kan het natuurlijk hier ook...
Vriendelijke groeten en alvast bedankt,
Davy