Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik was van plan om een monitor in te bouwen in een kistje, dus zo'n ground station. Daarmee ga ik geen bril kopen, of nu toch nog nietIk zou de monitor niet gebruiken om op te vliegen. De resolutie en contrast zijn hiervoor niet toereikend. Investeer in een (goede) bril, daar heb je meer plezier van.
Als ik zo op YouTube naar filmpjes kijk van mensen hun fpv monitor, ziet dat er allemaal goed uit.Ik had dacht ook dat her zou kunnen, maar in de praktijk was het niet te doen.
Probeer maar eens, zo duur zijn ze ook niet.
Ik zou de monitor niet gebruiken om op te vliegen. De resolutie en contrast zijn hiervoor niet toereikend. Investeer in een (goede) bril, daar heb je meer plezier van.
Ik zou de monitor niet gebruiken om op te vliegen. De resolutie en contrast zijn hiervoor niet toereikend. Investeer in een (goede) bril, daar heb je meer plezier van.
Waar hebben jullie je schermpjes gekocht?
Ik heb antwoord gekregen van de twee winkels en ze gaan allebei op blauw scherm.
Volgens mij niets. En zoals je al zegt zie je dan toch al niets meer.Even een onbenullige vraag, maar wat is er mis met een blauw scherm bij ernstig signaalverlies? Ik heb zo'n goedkoop 7'' lcd scherm dat bij slecht signaal sneeuw geeft en bij nog slechter signaal op blauw gaat. Maar het beeld is dan al zo goed als onherkenbaar.
Martin