FPV, multicopter videos enz

Nou hier motregent het nog steeds...hopelijk is het in antwerpen beter.....maar keb de tent bij, dus droog staan we iig.....

Het is hier wel droog op t plein in Antwerpen........maar heb roni nog niet gezien....

Laatst bewerkt door een moderator:
Hah.........en ik kom pas na tussen 2 en 3 naar het plein.
Maar er zal wss wel nog iemand afkomen daar op ons pleintje hoor.

dat zijn dezelfde als de tbs 900 kv set, en die heb ik op mijn tbs:) met 10x5 eprops op 4s gaat super!! tbs met gopro en en 4s 5000 mah vliegklaar ong. zon 1800 gram, hovert mooi op 14,5 ampere op ong half gas;)

Ja zijn goede motoren. Veel goede verhalen over gehoord en mijn LOS ervaring op 3300mah 3S Apc's was goed. Denk hetzefde power als jij op 4S 5000, maar dan meer vliegtijd bij jou.
10x5 graupners moeten ook wel goed gaan op 4S, alleen op 4S ga ik voor 2600mAh en 9inch graupners....verwacht dan wel en rakket en 8min vliegtijd.

Was een leuke dag vandaag , echter heeft het heel de tijd lichtjes geregend...
De flip frame vliegt super strak met de multiwii , rc rate's omhoog en helemaal naar men zin nu!
De Tbs filmt nu echt een stuk strakker , een geslaagde dag ;)
De Tbs heeft wel een mysterieuze crash meegemaakt , weet nog steeds niet waarom, van 15m loodrecht naar beneden , schade viel mee 1 prop en 1 arm :)
Zal vannacht een filmpje uploaden...

Heb trouwens nieuwe gemfan props binnen. Deze zijn exacte graupner namaak alleen goedkoper.

20130105_160950.jpg

Laatst bewerkt:
even een noob vraag .
Al dat FPV gebeuren , klopt dat wat je zelf nou uiteindelijk zelf ziet door zo n bril eigenlijk bar slechte kwaliteit is itt wat je altijd op youtube ziet?? geen HD dus
snap niet dat nu alles al HD is de videobrillen zo achter blijven..
waarom is dat? vliegt deze low resolutie wel lekker..Je kan niet echt details zien ..
ziehttp://player.vimeo.com/video/25459224

geeft FPV door een go pro niet scherp beeld of ben je beperkt door de goggles( bril)

8)
even een noob vraag .
Al dat FPV gebeuren , klopt dat wat je zelf nou uiteindelijk zelf ziet door zo n bril eigenlijk bar slechte kwaliteit is itt wat je altijd op youtube ziet?? geen HD dus
waarom is dat? vliegt deze low resolutie wel lekker..Je kan niet echt details zien ..
zieTBS 69 Test

geeft FPV door een go pro niet scherp beeld of ben je beperkt door de goggles( bril)

Hd zou met de huidige technieken nooit zo goed zijn als vliegen met een ccd cam.

Is toch niet slecht zo een kleine 3km. van bij de piloot vandaan?:)

even een noob vraag .
zieTBS 69 Test

Back