Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hè max ik heb het volgende aan gear:
Immersion 5.8 VTX 600:
Deze lijkt gewoon te werken. Lamp gaat aan en wordt warm. Aangesloten op een 3s lipo van 500 mah geloof ik.
Airwave 5.8 ontvanger die heb ik aangesloten op een 3s 2200 lipo. Lampje gaat aan maar na een tijdje weer uit. ( zou dat zijn omdat hij geen signaal heeft?)
Fatshark bril av929 geloof ik. (Zit lipo bij maar die is leeg nu en er zit een euro stekker oplader bij dus kan daar nu niks mee. Zoek dus nog een andere mogelijkheid om die op te laden. Gaat niet via mijn lipo lader!)
Securecam camera op 12v. Ik weet dus niet zeker of deze nog werkt.
Cloverleaf antennes
Zo heb ik mijn zonsopgang vanochtend beleefd
![]()
Jurgen , als je het niet gefixt krijgt moet je maar eens langst Antwerpen komen.
Of je kan het ook via Forum doen , gewoon effe foto's plaatsen van de bedrading en aansluitingen en we helpen je verder![]()
@robbie
Nee gewoon nederland.....je kan soms versteld staan wat voor mooie verlaten plekken er toch zijn in zo'n druk landje. Zonsopgangs en zonsondergangs sessies hebben voor mij altijd wat speciaals. Hier was dus vanaf de grond niet zichtbaar. Je moest een metertje of 100 minimaal omhoog om de zon te kunnen zien.
Jurgen , als je het niet gefixt krijgt moet je maar eens langst Antwerpen komen.
Of je kan het ook via Forum doen , gewoon effe foto's plaatsen van de bedrading en aansluitingen en we helpen je verder![]()
Voila!
Voila!
![]()