FPV, multicopter videos enz

Kan het filmpje niet zien. Wordt geblokt door emi.

@roni
Dat ziet er fijn uit. Als je daar ergens de kabel van de fatshark in verwerkt hoef je verder niks meer mee te nemen en uitpakken. Gaafste is als je dat in een backpack zou kunnen integreren.

@robbie
De hobby werkt zeer mediterend. Mensen vragen me weleens hoe kun je zo helemaal alleen naar het bos en vliegen. Ik vind het ultieme ontspanning.

@avpk
Maak maar eens foto van je aansluitingen. Wil wel zien waar het fout gaat.
Vind het wel vreemd dat je rx vanzelf continu uitgaat. Heb je die gewoon defect van iemand overgenomen?

Max , ik ga eerst gewoon met en patch en standaard 3dbi antenne , ik vlieg zoizo niet verder dan 600 tot 700 meter weg.
De doel is om tussen de bomen zo weinig mogelijk glitchen te hebben.
Ben wel van plan om een leuk Fpv vliegtuig aan te schaffen voor longe range vluchten maar dat is pas tegen de zomer...

Boris , wat bedoel je met backpack?

@Garbungel: hetzelfde geldt voor mij: door drukte op het werk en altijd met mensen bezig te zijn, is het heerlijk om op een veldje naar een vliegding te turen dat je op afstand bedient...helemaal mooi als je dat FPV kan doen...doel is inderdaad de bossen in, de heide op en de duinen door....gaaf man!! Kan niet wachten tot het voorjaar aanbreekt. Zo te zien wordt het volgende week herfst hier in Noord Holland: regen, wind en wolken....jammurhoor!!

Ben je filmpje is niet beschikbaar op mobiele apparaten. Je kan dit aanpassen op youtube bij videobeheer van het filmpje.

Ben je filmpje is niet beschikbaar op mobiele apparaten. Je kan dit aanpassen op youtube bij videobeheer van het filmpje.

...tenzij er muziek onder zit die niet is toegestaan...dan kun je de syndicatie niet meer veranderen...houdt in dat je film in sommige landen niet getoond wordt...

Zo'n kar moet je even Googlen. De betere outdoorwinkels hebben ze kant en klaar, maar die zijn best prijzig. Op Marktplaats, ff zoeken op 'wandelkar', staat iemand die ze zelf maakt. Ook nog best prijzig...169 en 230 Euro.

Moet ook zelf te maken zijn, lijkt me...gaat er om dat je een draagvlak maakt waar je bijvoorbeeld een grote plastic krat of bak (met deksel) in kwijt kan. Als je de kar dan rechtop zet, heb je meteen een antennestok...

Back