FPV, multicopter videos enz

Vibraties hoeven eigenlijk niet gecorrigeerd te worden menno. Daarvoor heb je juist lpf filters aanstaan. Als iedere miniscule vibratie gecorrigeerd zou moeten worden zou je bijna niet kunnen vliegen :).
Je snapt wat ik bedoel toch? zelfs als je fc op dirty plaat zou plaatsen kan het bovendeck nog steeds wiebelen.

Daarom denk ik dat je van pids moet afblijven en dat het een ander issue is. Wellicht dat dave gelijk heeft?

Ik weet wel zeker dat Dave gelijk heeft.
Ik heb de originele dempers van de flip vervangen door dempers met een hardheid van 55 shore.
De beelden daarvan (met tarot gimbal) heb ik vergeleken met een flip die identiek is aan de mijne maar met "flip dempers" is uitgerust.
Verschil was wel duidelijk.

Hey Ben, idd 55 shore is eigenlijk de perfecte hardheid voor de rubbers.
Mijn hebben 10mm lengte in rubber omdat die eigenlijk al meer dan genoeg waren voor me.
Die 15mm vond ik net iets te lang.

Ik had ook nog zachtere dempers aangekregen met een 35 shore en 45 shore en die waren allen veel te zacht. En het verschil in beeld was ongelooflijk.

Net klaar met mijn ochtend gymnastiek. Ben benieuwd hoe de beelden zijn geworden. In het begin was de lens van mijn fpv camera nog wel beslagen.

varavahu.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Gisteren onderweg naar mijn werk even gestopt om te vliegen. Geen spectaculaire acrobatische moves, maar ik was eigenlijk wel eens benieuwd of de laaghangende mist boven de weilanden zichtbaar zou zijn vanuit de lucht.

Laatst bewerkt door een moderator:
Zeker mooie video menno ;) ik ga straks vlak voor zo s ondergang de lucht in mits het goed weer blijft!:) vanmorgen nog te mistig..
8emu5e4e.jpg

verzonden vanaf mijn kapotte samsung s3

Mooi beelden vd mist Menno, hier in het Limburgse was meer mist.

Zo te lezen nemen jullie de quadcopter etc mee in de auto en stappen uit als er een mooi plekje is

u3yra5ur.jpg
ysugyhah.jpg
helaas geen fvp maar wel ff mooie foto , was ook ff beetje angstig.. 5cm boven het water hangen :s

verzonden vanaf mijn kapotte samsung s3

Back