FPV, multicopter videos enz

O ja die GP3 is inderdaad veel lichter en je hebt die case echt nodig voor contra gewicht :D de GP2 alleen weegt al 300gr geloof ik.

ik haal daarmee een vliegtijd van zon 13-14 minuten met normaal rondvliegen:) allu busjes op achterste gaatjes. accu heeft rogier hier of in tbs draadje paar pagina's terug gepost. is een zippy 20c

Maiden zit erop , nog wat onstabiel maar dat komt morgen wel goed, heb er effe genoeg van...

Totaal gewicht incl lipo's en gopro 1400gr!
Tja , mooi vind ik hem eigenlijk niet maar als die crashproof is zal ik al blij zijn...
img0809k.jpg

img0807ar.jpg

img0808mu.jpg

@Roni Shit man je bent gewoon 170 gram lichter dan de mijne.
Zal dan wel komen doordat ik die osd en zwaardere esc's erop heb zitten zekers.

@Boris Snel is die toch wel......iets sneller als de ht-fpv in ieder geval vind ik.
Heb in de vooravond even 1 fpv vluchtje gedaan om te testen en ging goed.
Enkel de gains in de naza moeten wat bijgesteld worden.
De yaw reageert ook helemaal anders dan de ht-fpv en hij neemt iets smoother bochtjes.

Nog geen Fpv vlucht gedaan , ben net klaar.
Heeft wat langer geduurd dan normaal , er was iets mis met de bekabeling van de Vtx , alles terug uit elkaar moeten halen pff .
Nog effe zitten tunen, nu hovert die al stabiel.

Dave , ik heb lichter Esc's en een lichter Osd , + case van de Fpv cam zit er niet op , dat scheelt nog eens 40gr...

@Dave
Van vliegen met HT-FPV word je een betere piloot. Alle andere frames zijn kinderspel als je daarmee hebt leren vliegen op acro. Heb je maiden opgenomen....post de video eens dan!

Ja die case van die ccd cams is fucking zwaar die gebruik ik ook niet.

Denk dat ik er toch 14min mee kan vliegen , redelijk lichte frame met een 4000mah op.
De 9inch props zijn perfekt , power genoeg maar met een lichte quad vliegen is wennen..
Hoe meer ik er naar kijk hoe mooier die wordt!

@Dave
Van vliegen met HT-FPV word je een betere piloot. Alle andere frames zijn kinderspel als je daarmee hebt leren vliegen op acro. Heb je maiden opgenomen....post de video eens dan!

Ja die case van die ccd cams is fucking zwaar die gebruik ik ook niet.

Nee heb niets opgenomen want was de sd kaart er vergeten in te steken in de gopro..

Over de case van de fpv cam ik moet die gebruiken want heb geen ander middel om die vast te zetten op dit frame

Ik vind een vlucht van 7-8minuten precies goed eigenlijk. Vlieg jij op atti naza dan? Naza kapt er meestal iets te vroeg mee.
Zie de foto op de vorige pagina hoe ik mijn camera bevestigd heb. Deze zit veilig en zal nooit wat hebben bij de crash.
Lichte frames zijn beste. Denk dat die van mij ook rond 1400gram zit. Die iconic-x kaal weegt netzoveel als die flip.

Morgen een hele dag om te testen en te finetunen , met de Tbs vlieg ik ook al 10 tot 11 min en die weegt 1700gr.
Tja , we zien wel , als ik al 10 min kan vliegen vind ik het al goed.
Heb toch nog een lading lipo's besteld en aangekregen.

Ik heb er een openpliot 1ste gen erop zitten , heb wel gemerkt dat de waardes een stuk lager moeten staan dan bij de CC3D.

Verwacht je morgen te kunnen vliegen ? ik denk dat ik niet die kant op hoef te komen met de vele regen die voorspelt wordt......

Back