FPV, multicopter videos enz

Heb er al eentje geknipt voor je hehe......maar je moet toch iets doen heh.
Vrijdag en zaterdag ga ik met 2 vrienden clubben in praag want dat is niet zover van ons af eigenlijk dus dat word ook weer poepen tegen de sterren lol

Hou maar een antenne voor me opzij dan want aan de vtx zelf is niets aan die heb ik uitgemeten en die is perfekt het is enkel de antenne die ik nodig heb.

Dave heeft wel fun daar dus......we gaan dus hele andere filmpjes van hem dit keer krijgen.

Heb vandaag ook al mijn lipos leeg geschoten die afgelopen zondag gebruikt hadden moeten worden. Wel leuke vluchtjes gemaakt, maar de wind was niet normaal. Het waren van die hele irritante rukwinden.

TBS frame van Heligek op zo'n 100 meter hoogte in windkracht 5.
full

full

full

full

full

full

full
full

Misschien kan een moderator de laatste foto even onder de andere zetten.
Ben.

Laatst bewerkt door een moderator:
vandaag weer lekker gevlogen en nog wat spannende dingen meegemaakt maar dat moet degene maar mee komen die het aangaat als die dat wilt

wel een vraag is het iemand bekend dat als je boven water vliegt mat 2.4 mhz zender je ontvangst slechter word heb dit verhaal gehoord en ben wel benieuwd of dat klopt

he ben thx voor de foto's

De eerdere dx3 had er zeer veel moeite mee...
Had ik op me speedbootje, vooral de spray was de oorzaak...

Mijn Assan t3pk had er geen last van...

Dave heeft wel fun daar dus......we gaan dus hele andere filmpjes van hem dit keer krijgen.

Heb vandaag ook al mijn lipos leeg geschoten die afgelopen zondag gebruikt hadden moeten worden. Wel leuke vluchtjes gemaakt, maar de wind was niet normaal. Het waren van die hele irritante rukwinden.

Ik moet helaas een weekje wachten om nog eens een vlucht te doen , moet bij familie gaan schilderen pfff,,

Mijn Flip quad heeft nog geen enkele deftige Fpv vlucht gehad.

Ik moet helaas een weekje wachten om nog eens een vlucht te doen , moet bij familie gaan schilderen pfff,,

Mijn Flip quad heeft nog geen enkele deftige Fpv vlucht gehad.
Je mist niks.....het weer is toch slecht de hele tijd.

Ik heb hier gevlogen. Dit is wel een mooie plek om een meet te houden een keer. Ik vlieg hier vaker. Moet je eens kijken wat voor mooie FPV obstakels. Zelfs in de winter is het hier mooi om te vliegen.
shot1.jpg

shot2.jpg

shot3.jpg

Boris die fotos lijken zo veel op ons plein op linkeroever :) maar dat zal het niet zijn dacht ik zo haha.
Mooie locatie dus idd en wij zouden ons er direkt thuisvoelen door dat het zo bekend lijkt .

Bon ondertussen is het hier weer al lekker aan het waaien, die wind wil hier niet gaan liggen.
Maar we gaan het dus toch nog maar eens proberen.....al zal ik mss deze keer ergens een bos vinden om te vliegen.

Wel het fpv gedoe is gedaan voor mij in polen op dit moment of ik moet hier ergens een antenne voor 1,2ghz zien te fixen.

Dacht dat ik het tijdelijk had opgelost maar na 20 meter valt het beeld al gewoon helemaal weg.....dus zo is der geen fuck aan lol.
Had nochtans een mooi bos gevonden met bomen die zeer mooi door elkaar stonden en waar overal plek genoeg tussen was om mooie beelden te schieten......als ik dan het padje had gevolgd kwam ik mooi aan het strand uit maar het mocht niet zijn dus.

Morgen ga ik eens in een andere stad kijken daar zijn 2 modelbouw winkeltjes en mss hebben die wel iets liggen je weet maar nooit en anders kunnen ze mss de antenne wel ff repareren want daar zijn die polen goed in hehehe.

de antenne draad is stuk :)
Die is is door een klapje op de grond los gerukt van de antennehouder en de draad is er helemaal uitgekomen.
En toen is ook de antenne punt losgekomen van de sma connecter.

Geen gedoe hier over maken en kijken of ze het kunnen repareren (is eigenlijk simpel maar heb het gerief er hier niet voor) En anders een nieuwe proberen te scoren.
Maar hou maar al een reserve antenne voor me opzij roni eens ik terug in belgie ben aub.

Komt in orde , heb toch kleine antenne's besteld voor 1,2 setjes,,,,
heb ze nog steeds niet binnen , moeten vanuit canada komen.

Vandaag eerste fpvforum vlucht hier in de sneeuw bij de overhelling en gondelbaan. Een leuke vlucht kunnen doen. Daarna accu gewisseld en bij aansluiten tweede accu starten de regelaars niet goed op. Ik hoorde wel het tududu begin piepje, maar niet de langere piep ongeveer. Seconde later. Daarom maar terug naar binnen gegaan, en na halfuurtje binnen werkte het weer. Weet iemand wat dit was/ heeft iemand al een zoiets gehad? En nog belangrijker, hoe Kan ik het morgen voorkomen?

Back