FPV, multicopter videos enz

Ik heb denk ik nog wel zoiets liggen , weet het niet zeker.
Als ik het vind krijg je die wel van me.
Ga morgen wel effe zoeken tussen men rommel.
Tot hoeveel S lipo moet het zijn?

Tot 4. Gewoon een omzetter van iets anders naar 12V. In mijn geval van 4S naar 12V.

Heb nu iets anders, maar had een beetje strepen.

ach....dan wacht ik de slome hobbyking wel af. Heb laatste tijd echt hekel aan bestellen daar. Ben nu 2 maanden aan het wachten....zonder te overdrijven. Ik had er wat anders bijbesteld en dat was een backorder. Maar dat duurde te lang dus heb dat gecancelled. Heb nu alleen deze dingen en OSD besteld.

Dat is idd heel irritant , daarom dat ik zoveel reserve spullen bestel , dan heb ik alles in huis...
Heb al een tijdje niet meer in hong kong besteld , doe het meestal via DE of NL.

Even offtopic :P Men nieuwe auto is binnen en wat een plezier.......
Nu beginnen met quadcopters te bouwen want ik heb ruimte zat nu in de koffer om er genoeg mee te nemen hahaha.
Einde offtopic :p

Mooi Dave , nu nog een S-grill erop en mooiere wielen ;)
Het is een super wagen , rijdt goed, zuinig, ruimte zat.
Ik ga binnenkort voor de mijne grotere velgen kopen, dus je kan die van mij overnemen :)

Neen zo rijk ben ik niet lol.
Is gewoon een 2.0d 140pk (zal wss wel even langs hartog in utrecht rijden voor een chippie naar 170pk en 400nm koppel maar is nog niet zeker)

Hier is de mijne met een s gril en led strips onderin

hartog heb ik ook laten doen, scheelt echt een hoop moet ik zeggen
dit is wel een 3.0 d
van 225 naar 270pk

full

full

@gorelroni

volgens mij heeft mijn maat een setje te koop
20 inch rs6 wielen
zo goed als nieuw ;)

Neen zo rijk ben ik niet lol.
Is gewoon een 2.0d 140pk (zal wss wel even langs hartog in utrecht rijden voor een chippie naar 170pk en 400nm koppel maar is nog niet zeker)

Laatst bewerkt door een moderator:
Nou, mooie auto's inderdaad....ik zou er maar een dik kettingslot omheen leggen...voor je het weet wordt ie gebruikt bij een ramkraak....:alien:

*back-on-topic*

Back