FPV, multicopter videos enz

Mooi filmpje robbie. Slow motion door de takken vond ik erg gaaf. Geen prop schade hier?

Thanks ben, alhoewel ik de vlucht niet bijzonder vind, had maar een geladen lipo en geen tijd om te laden. Eigenlijk toen ik net begon in te komen moest ik alweer landen.
Ga wel een keer terug naar dit plekje. Zou zomaar mijn nieuwe playground kunnen worden. Is ook een mooie plekje voor een meet daar. Je kan daar met de auto komen over een goede onverharde weg.

Ben hier nieuw op het forum en ziet er toffe hobby uit.
Ook proficiat aan leden die van dit forum een mooie site maken!
Ik ben begonnen met dji450 naza gps en ondertussen nog een dji550 naza gps aangeschaft.
Graag zou ik mensen willen ontmoeten uit Vlaanderen om eens samen iets te doen.

Graag zou ik meer kennis willen op doen over fpv zodat ik van de eerste keer goed materiaal kan aanschaffen.

Is bij boomkwekerij pierings? Ik heb pas nog foto's moeten maken voor die lui op hun landgoed. Ik kan me vergissen maar het lijkt er wel veel op?
Is sowieso een leuk gebied daar in aarle om te vliegen.

Nee, dit was niet in aarle, maar echt tussen oirschot in best in langs het kanaal en meer bij best net voorbij het manege. Als je goed kijkt zie je kanaal ook als ik omhoog ga. Hier doen ze ook politie honden trainen. Ik moest ook van ze even wachten met vliegen totdat er een hond terugkwam.

Re: FPV en multicopters

Gaaf filmpje Robbie! Staat er ergens meer info over de hexa en de camera mount?

Laatst bewerkt door een moderator:
Zo heb net een DVR besteld voor op mijn ground station, dan kan ik voortaan de FPV beelden ook opnemen.

Ben toch van plan om zon keychain ding aan te schaffen, en dan kun je een hele lichte FPV quad/hexa bouwen en toch opnames maken...hetzij in wat mindere kwaliteit.....zonder meteen een Gopro mee te hoeven zeulen....

Ook meteen een 3s5000 besteld, want dat ground station slurpt nu stroom....:)

Laatst bewerkt door een moderator:
@Boris;
Motoren draaien wel lekker;-) Leuk race parcours ook, niet te veel van die "onzichtbare" takken. De yaw van die HT-fpv is toch niet zo verkeerd??

@Robbie;
Schitterend filmpje! En al helemaal met Sigur Ros als soundtrack:-)

@Boris;
Motoren draaien wel lekker;-) Leuk race parcours ook, niet te veel van die "onzichtbare" takken. De yaw van die HT-fpv is toch niet zo verkeerd??
Yep, het plekje is ideaal voor een potentieel race parcours. Er is helemaal hier bijna nooit niets of niemand daar. Beter kun je het niet hebben!
Yaw van HT-FPV is altijd veel minder dan bij iedere andere gemiddelde quad :D. Yaw blijft wel strak met naze en het wiebelt niet enzo, maar yaw authority is nog steeds te weinig op hoge snelheden en je moet het echt een beetje vanuit de pitch en roll doen en het worden van die ruime bochten. De voorarmen zijn bijna recht en vangen alle wind op en dat is de grootste reden.
De frame is ideaal voor relaxed rond cruisen zoals ik het hier doe, maar als ik hier mijn iconic-x had gehad, was het een flink rag rondje geweest. Dan had ik van die lekkere snelle yaw bochten kunnen maken. Hou wel van mijn HT-FPV, omdat het wel lekker is voor ontspannen rond cruisen en vooral nu met de power wat ik erop heb kan ik hier en daar nog even flink throttlen :D.

Heb net weer een leuk speeltje gevonden, maar denk toch dat ik me deze keer maar in moet houden.......tis een quad en een wing in 1........lijkt me heel gaaf vooral om te FPV 'en, maar wel aan de prijs.....400 dollar incl verzending....t komt uit de US, dus gegarandeerd nog een flinke hap erbij bij de douane.......

Als iedereen hier nu ff zegt dat ik het niet moet doen:p dan kan ik het misschien laten....:cool:

Back