BorisB
Forum veteraan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Die immersion is inderdaad een stukje duurder maar nog te overzien als het echt nodig is. De flow voor de optie van emile is als volgt dan (correct me if i am wrong): De vtx soldeer je met bekabeling vast aan het power distribution board voor voeding, dan in de vtx gaat de immersion stepup module en dan daarin gaat weer de voeding van de camera.
En met de UBEC.. Waar komt die dan tussen te zitten? Hetzelfde als de Immersion stepup module?
Fatshark heeft 2S-3S lipo nodig. Haal gewoon een 3S lipo apart voor je fatshark. Waarom zou je op 4S werken?Gister een Fat Shark 5.8GHz Attitude SD Complete set besteld.
Volgens mij heb ik er alles bijbesteld zoals battery, oplader, SpiroNET antenna, etc..
Nu lees ik in de manual dat de Fatshark niet aan te sluiten is op een 4S lipo, wel 2S of 3S (7.4V of 11.1V)?
- Heb ik hier een omvormer voor nodig van 4S naar 3S?
- 7.2V 4.5A UBEC 2-5S Lipoly (6-23v)
- Ze hebben het over 'aansluiten op de balance lead of your battery'. Is dit standaard al zo of moet er een filter tussen geplaats worden zoals bij HobbyKing:
- L-C Power Filter for FPV A/V Systems
Bedankt alvast voor de reacties!
Ubec op de distro en camera V+ erachter en of ook nog de immersion Vtx erachter. Voordeel van Ubec is dat je ook 12V leds erop makkelijk kan aansluiten. Deze kan ruim voldoende stroom leveren.
Fatshark heeft 2S-3S lipo nodig. Haal gewoon een 3S lipo apart voor je fatshark. Waarom zou je op 4S werken?