FPV, multicopter videos enz

Mag ik de GoPro heren vragen hoe ze nou precies hun FPV hebben aangesloten en met welke materiaal, wil het ook graag doen maar ik twijfel omdat ik niet precies weet wat wel kan en wat niet. Zonde van t geld...

@robbie: yes i am totally hooked.:p
Jurgen dat gaat je nog veem centen kosten :)

Robbie , thanks man dat ding vliegt idd heel strak ben er heel blij mee.

De gopro is bij gewoon mer de bijgeleverde case bevestigd, de case's zijn best zwaar maar is wel veilig en beschadig je de gopro niet zo snel mee...

@Roni:graaf filmpje en grave muziek erbij, ken je toevallig de DJ die dat gemixt heeft....pfffff
T'is moeilijk besch.......wanneer je ......

:rolleyes:
:p

Mag ik de GoPro heren vragen hoe ze nou precies hun FPV hebben aangesloten en met welke materiaal, wil het ook graag doen maar ik twijfel omdat ik niet precies weet wat wel kan en wat niet. Zonde van t geld...

Ik heb een GoPro FPV kabel aangeschaft. Belangrijk is welke VTX je hebt...
Ik heb bijvoorbeeld de Immersion VTX en die kan d.m.v. GoPro FPV kabel + molex connector zonder problemen aangesloten worden. Als je een beetje handig bent kun je ook zelf knutselen, maar dan moet je wel de goeie 'jack' hebben voor de GoPro TV out...

ElectronicaRC.com

gr. Rob

Hierbij mijn eerste fpv en tbs vluchten

Mooi gevlogen Jurgen! En wat vliegt die TBS toch super... :rolling:
Zet je GoPro eens vast met een dun elastiekje en ik weet zeker dat je je jello kwijtbent. DIe postbode elastieken zijn te sterk/te strak. Ben ik zelf ook achter gekomen door gewoon te proberen

Laatst bewerkt door een moderator:
Hè rogier, idd een super quad.
Ik had gisterochtend ook nog de dunne elastieken erop en toen snel de dikke elastiek bij de postbode gehaald.
Goed idee.laat het weten en zien wat het voor effect heeft

Damn gisteren een f450 snel gebouwd om wat los te vliegen en gisteren mee gevlogen en snel getuned. Vandaag dacht ik even te gaan vliegen op het veldje breekt de 2.4ghz antenne van mijn spektrum dx7s en nu doet ie het niet meer zelfs na openmaken en antenne opnieuw erop.....grrrrr. Koop nooiy een spektrum alleen vanwege de antenne's. Alleen ellende ermee.
Vlieg voortaan alleen UHF en als iemand een ar8000 wil overkolen hoor ik het wel.

@dave: helaas is het bord van de tbs om zeep, stak lipo in en ik had een verwarming ipv quad

Vandaar dus nieuw quad projectje aan het maken en probeer het foldable te krijgen zodat ik met fiets nieuwe locaties kan opzoeken in rugzak.
Hier alvast enkele previews, reacties welkom.
full

full

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Dirk , hoe lang gaat deze leven denk je? :)
Om het foldable te maken ga je wel wat werk hebben of je moet elke keer de schroeven uitdraaien!

@Ron: inderdaad zal 1 a 2 schroeven moeten uitvijzen maar als ik een uur ofzo moet fietsen om te vliegen zal die 2 schroefjes verwijderen hierover het minste zijn. :p

Trouwens wat bedoel je met hoelang gaat dat leven....?

Back