FPV, multicopter videos enz

Haha, ja was het maar zo ;)

Moest wel heel erg wennen aan die fisheye lens en het daardoor vertekende beeld. Maar na een paar keer raak je er vanzelf aan gewend.

Rc Timer carbon props binnen gehad , heb ze wel moeten balanceren.
Erg mooie props!!

img1305ms.jpg

img1306im.jpg

Mooie props roni.....mijne moeten ook zo binnenkomen.

@ampsource
Waarom is de rechterkant van je beeld paars? Cam kapot?

Ben , die zien er idd heel erg stevig uit.
Helaas zijn ze te klein , ze hebben weinig thrust zoals E-prop dus heb ik een stuk minder power.
Moet toch naar 10 inch overstappen als ik die props wil gebruiken , maar bij Rc-timer heb ik ze niet gevonden.

Verkooo ze aan mij maar....ik vlieg op 9'.

Zo net mijn eerste sessie met gp3 onboard afgewerkt.....wow wat een vluchten na 2 weken lang verbouwen en verhuizen. Zal straks eens beelden bekijken....heb flink agressief tussen de bomen ziten slaloomen.

Roni, wat voor een figuurzaag gebruik je hiervoor? Van wat ik op de foto kan zien is echt superstrak. Mijn complimenten!

Ben trouwens ook wel benieuwd waar je die G10 plaat vandaan hebt. De armen en de houders zijn volgens mij van Flyduino?

Laatst bewerkt:
Menno , de plaat komt van hier
G10 FRP fiber sheet 1.5mm - RCMarket B.V.B.A

Wat de figuurzaag betreft het is echt een slechte zaag, begint na 10cm zagen zen eigen weg te zoeken , ik heb er het beste van gemaakt , ziet er best goed maar niet Cnc waardig uiteraard.

De armen en de houders komen van Flyduino , die ga ik volgende week binnen krijgen...

Zo roni....dat ziet er inderdaad strak uit! Ik doe je niet na met de zaag welke armen heb je besteld dan....carbon?

Zo die beelden uit de gp3 zien er strak uit....ner in volle zonlicht gevlogen en nergens geen jello.

Net weer even proef gevlogen met mijn nieuwe f550 met de immersion set. In rust positie een helder beeld op mijn schermpje maar als ik ga vliegen is het met horten en stoten dat het beeld weg valt. Iemand een idee?

De hero3 is echt een topper , mooie kleuren en haarscherp!
Ben benieuwd naar de film.

Dit wordt een namaak van de Qav maar dan met armen zoals Max op zijn zelfbouw quad heeft.

Ik wil en moet op deze raketten van motoren monteren , weet nog niet welke...

Laatst bewerkt:
Motoren kiezen is altijd lastig.....we zijn te verwend en willen alleen harder sneller en strakker. Maar die dirty frame ziet er ook goed uit. Die armen van max zijn echt een super idee.
Zoiets wil ik ook eigenlijk. Denk dat ik mijn ht-fpv verkoop en daar de gear van gebruik.

Zal kijken om snel even een video van mijn vluchten te doen....ga er niet al teveel moeite in steken. Denk dat 3 minuten raw vlucht al vermakend zijn. Vind wel geluid in de case slecht. Moet eigenlijk zo'n skeleton case hebben, want dan krijg je nog mooier geluid.

Klopt Boris , in de standaard case heb je een vies geluid!

Zo'n zelfbouw frame is ook niet echt goedkoop.
Heb uitgerekend voor de G10 plaat en alle armen en bevestigingen + wat extra's 135 euro incl verzending.
Daar heb je al een flip frame voor .....

Alles is klaar , wachtende op de armen, wordt vervolgd :)
img1315xf.jpg

Ja zelfbouw kan ook duur zijn inderdaad. Het beste is massa inkoop en veel frames, want dan kom je goedkoop uit per frame gezien.

Back