Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ok heb mijn nieuwe DVR gelijk getest en een wat anders in de edit dan fancy HD beelden van de gopro.
Ik kan weer vliegen , hopelijk verder dan 200 meter
![]()
Idd Ivo , heeft die goed geregeld , het werkt nu perfekt!
Boris , goed Dvrtje voor weinig geld toch!
Je ziet ze niet altijd, maar met een 3.6mm lens kun je er behoorlijk op tijd zijnWauw, prachtig gevlogen Boris! Hoe jij al die kleine takjes ziet verbaast me nog steeds!
Knap!!!
Yup....that's all about. Een video gameToch is die "gewoon doen, en boeie als je een keer crashed" mentaliteit het vetse van allemaal. Dit filmpje, en laatst ook een van Lennie... Perfect!
De ervaring als kijker is echt treffend...
Dit is de feed van je fpv bril toch? Ik vind het al knap dat je daar überhaupt mee durft te vliegen. Ik heb die van Markjuh opgehad, en wow... dat was anders dan ik verwacht had...
Laat komen deze filmpjes... En blijf fearless vliegen, dat is zo vet man!!!![]()
Ja dit ding is echt vele malen beter dan wat ik eerst had. Heb geen scherm, maar kan met bril terugkijken. Een DVR geeft extra vertrouwen vind ik.Idd Ivo , heeft die goed geregeld , het werkt nu perfekt!
Boris , goed Dvrtje voor weinig geld toch!
Ja dit ding is echt vele malen beter dan wat ik eerst had. Heb geen scherm, maar kan met bril terugkijken. Een DVR geeft extra vertrouwen vind ik.