FPV, multicopter videos enz

Ok heb mijn nieuwe DVR gelijk getest en een wat anders in de edit dan fancy HD beelden van de gopro :D.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ok heb mijn nieuwe DVR gelijk getest en een wat anders in de edit dan fancy HD beelden van de gopro :D.

Toch is die "gewoon doen, en boeie als je een keer crashed" mentaliteit het vetse van allemaal. Dit filmpje, en laatst ook een van Lennie... Perfect!

De ervaring als kijker is echt treffend...

Dit is de feed van je fpv bril toch? Ik vind het al knap dat je daar überhaupt mee durft te vliegen. Ik heb die van Markjuh opgehad, en wow... dat was anders dan ik verwacht had...

Laat komen deze filmpjes... En blijf fearless vliegen, dat is zo vet man!!! :)

Ik kan weer vliegen , hopelijk verder dan 200 meter :)

edit_preview.php

Have fun Roni! Vind ik toch wel goede service van die Sloveen hoor!

Wauw, prachtig gevlogen Boris! Hoe jij al die kleine takjes ziet verbaast me nog steeds!

Knap!!!
Je ziet ze niet altijd, maar met een 3.6mm lens kun je er behoorlijk op tijd zijn :D. Het is bijzonder wat goede focus en hier en daar wat intuïtie kan doen.

Toch is die "gewoon doen, en boeie als je een keer crashed" mentaliteit het vetse van allemaal. Dit filmpje, en laatst ook een van Lennie... Perfect!

De ervaring als kijker is echt treffend...

Dit is de feed van je fpv bril toch? Ik vind het al knap dat je daar überhaupt mee durft te vliegen. Ik heb die van Markjuh opgehad, en wow... dat was anders dan ik verwacht had...

Laat komen deze filmpjes... En blijf fearless vliegen, dat is zo vet man!!! :)
Yup....that's all about. Een video game :D

Idd Ivo , heeft die goed geregeld , het werkt nu perfekt! :)
Boris , goed Dvrtje voor weinig geld toch!
Ja dit ding is echt vele malen beter dan wat ik eerst had. Heb geen scherm, maar kan met bril terugkijken. Een DVR geeft extra vertrouwen vind ik.

Heb je mijn RSSI gezien van mijn Sherrer :D? Die is altijd maximaal terwijl ik overal tussendoor vlieg.

Mooi gevlogen Boris. Zal me ook eens gaan inlezen over rssi. zit er straks op, dus moet werken ook!

Met hoeveel frames neemt die dvr nou op? Lijkt net wat te weinig eigenlijk..

12fps. wel prima voor mijn doeleinden. Is normaal geen post materiaal eigenlijk. Dit is eenmalig wat laten zien.

Zal een HD versie in mekaar flanzen met ook wat andere shots.

Ok de echte HD versie.....hetzelfde liedje, alleen HD en net een andere cut.

Strak beeld man ;)
Zal zo een jello video posten , mijn cam was slecht bevestigd...

Erg gaaf Boris ! Denk dat mijn rc rates nog wat te laag staan als ik zie hoe snel dat ding rond gaat.......

@roni. Inderdaad redelijk veel gello, maar de renderkwaliteit is al wel wat beter toch...kijk nu wel op de iPad, dus dat kan ook schelen.......

Vliegt toch lekker zo de eerste vluchten. Nu inderdaad die irritante jello wegkrijgen. Als je gemfan 8x45 props gebruikt zou ik ook de hubs goed balanceren.

@corne
Toch was mijn rc rate niet zo hoog tijdens deze vlucht. Ik geloof sat het ergens op 1.35 nu staat. Vind het zo wel prima.

Geen video maar wel een paar foto's gemaakt met de Gopro Hero3 op één van mijn eerste vluchten met camera op mijn F550. Vlucht bij bouwterrein de Oude Mars in Zwolle Zuid.

heqypura.jpg

ta8esuhu.jpg

ysy9e2eg.jpg

HD

Afgelopen week op een zonnige avond mijn F550 even uitgelaten.
Gelijk ook even mee de YUN-1 bruhsless gimball getest. ;-)

Gefilmd met de DJI hexacopter F550
YUN-1 brushless gimball for the steady shots
FPV Fatshark Att for better sight of view

Shot with a GoPro Hero 3 in 1080P - Stabilised & Colorfx in Premiere CS

Erg mooie opnames Stefan. Je hebt een mooi filter over de opnames gezet. Beelden zijn ook vertraagd? Hoe bevalt de Yun? Veel afstellen?

HD

Back