FPV, multicopter videos enz

Richard

insluiten film

tekst tussen de = teken bewaren en dan [ youtube ] tekst tussen = tekens hier plaatsen en afsluiten met [ /youtube ]

voorbeeld

(youtube) gDz06HFAqJ0&feature (/youtube)

maar dan ipv de ( [deze gebruiken

Nick

Laatst bewerkt door een moderator:
Pff haha , t filmpje doet bij mij wel :) heb ook al nieuwe film vanmiddag gemaakt , alleen me camera deed lastig :) die zet ik zometeen er wel bij ;)

Maar t was weer lekker fpv vliegen , soms ff verblind door de zon ,

verzonden vanaf mijn kapotte samsung s3

Ocoole vid man!!!
en een VETTE lamp heb je op je TAROT 8O
ook een leuk plekje amigo .. wil ik ook weleens vliegen :p

(zaterdag??!!) :D

nu beter met je 6oomW??

@Richard86: zie ook geen filmpje?!

1 pagina terug.. staat de filmpje , de nieywe komt nog :D ff internet kabel door de kamer leggen haha

En mooie veld nick :D en hoe zit dat met die lamp dan? Haha

verzonden vanaf mijn kapotte samsung s3

hey Amigo ja inderdaad leuk plekje he :p , alleen kwam er dit x iemand langs die vroeg of ik een vergunning had om hier te vliegen , Ik NEE waarom?
bleek dat het een prive terrein was van de defensie :shock:

ik mocht wel door vliegen omdat het nog niet goed aangegeven was :D

haha coole lamp he , heb er nog wel een liggen voor je ;)
nu kan ik heel goed zien wat de voorkant is haha

ik zal morge ff vragen als ik moet werken, heb nog niks gehoord (werk zaterdags bij familie, metaal handel) laat het je morge weten

de 600mw was al wat beter, maar toch nog niet perfect dat vind ik echt jammer , dan zou ik veel beter kunnen vliegen :yes:
en het beeld door de fatshark vind ik eigenlijk ook bagger , moet toch beter kunnen denk ik...

volgende x wil ik eens door jou bril kijken, kijken of jij het zelfde beeld hebt als mij.
als ik de scherpte had als de Gopro zou er een wereld open gaan haha zou zoveel relaxter vliegen zijn.

@Richard we wachten op de filmpjes :D

:music:

Nick

film word geupload ;) maar is dat niet wennen gewoon mijn fatshark is ook niet echt de beste maar ik zie alles , zelfs de dunne takjes die ik op het laatste momend nog ken ontwijken:D ik vlieg ook op 600mw met spironet , heb weinig last van storingen o.i.d :)
ps: wel ideaal nu 120mb snelheid van internet haha maar 13 minuten upload , is beter toen ik nog bij me pa tijdelijk inwoonde 10mb snelheid :headbang:

Mag je er nu niet meer vliegen? (defensie-plek)

je moet mijn antennes maar eens gebruiken :-)
heb eigelijk altijd goed beeld ,, mits achter struiken of metall
soms paar streepjes ,maar daar kijk ik wel doorheen nu ..

zaterdag zou het goed weer worden , anders kom ik naar Boekend als je daar nog mag vliegen :rolleyes:
zoniet dan ga ik gewoon naar de BrunssummerHeide :vamp:

@Richard86: mooi plekje kerel !!!

kunnen we proberen ja ,kijken wat dat brengt , ik vlieg wel achter struiken ja. Een storing nu en dan, daar kijk ik ook wel doorheen , maar als het op een gegeven moment alleen maar strepen zijn dan zie ik nog 10% of zo :cool:
als ik er nog mag vliegen weet ik niet , maar genoeg leuke plekjes hiero ;) ik ga er gewoon vliegen :p en we kunnen nog altijd na de floriade gaan ;)

mijn fatshark heeft een beeld net als ik een bril op zet met -10 glazen haha

ik ben zaterdag misschien ff in belgie winkelen , shag is rete goedkoop daar :p misschien als jullie gaan vliegen dat ik wel ff kom kijke ben wel benieuwt hoe jij vliegt danny:)
of het daadwerkelijk zo hard gaat zoals de filmpjes ;)

ik ben zaterdag misschien ff in belgie winkelen , shag is rete goedkoop daar :p misschien als jullie gaan vliegen dat ik wel ff kom kijke ben wel benieuwt hoe jij vliegt danny:)
of het daadwerkelijk zo hard gaat zoals de filmpjes ;)

Moeten ze het maar afzetten ..,
hebben net 4 drones gekocht .. dus Poen voor een hek/poort zal er wel niet meer inzitten:mrgreen:

@Richard: al mijn filmpjes zijn 4x versneldt ;)

deze zelfs 6x :twisted:

Laatst bewerkt door een moderator:
hahahaha …dalijk geloof je het ook nog :lol:
mijn balans ligt ver voren .. als ik gas geef gaat ie als een raket vanzelf :cool:

Rustig vliegen gaat dus niet ,, of je moet de hele tijd op de REM staan !!

Als ik kijk hoe hard jij in dat filmpje gaat dan kunnen we binnenkort crash compilatie deel 4 verwachten. Echt niet normaal zo snel Danny. Top gevlogen.

Of toch stiekem ffwd :rolleyes::p;)

Back