FPV, multicopter videos enz

Had altijd gedacht dat hij echt zo snel vloog haha , had collegas enz. zn filmpjes ook laten zien dat hij zn lef had om hard te vliegen tussen de bomen ik vond dat echt mooi :D ik wou het ook rustig proberen vanmiddag maar deed het toch maar niet ::p haha maarja als ik rustig vlieg en het snel afspeel.. k ga het ook xtje proberen :p

verzonden vanaf mijn kapotte samsung s3

Oke haha vet! Ik vlieg ook 15 minuten op 1 lipo en heb ook maar 5 minuten beeld ;) de overige 10 minuten vlieg ik ook gewoon rond , nou ik hoop het wel xtje echt te zien ;)

Oke haha vet! Ik vlieg ook 15 minuten op 1 lipo en heb ook maar 5 minuten beeld ;) de overige 10 minuten vlieg ik ook gewoon rond , nou ik hoop het wel xtje echt te zien ;)

vlieg ongeveer 5 a 6 min op 2200mah
vindt het mooiste van opstijgen tot landing te filmen (geen ge-ouwehoer onderweg)
mooiste vluchten maak je als je alleen bent , dan ben je niet afgeleid enz

Laatst bewerkt door een moderator:
Alleen durf ik nog niet , of me vriendin of me neefje is erbij , zodat er 2 ogen gericht zijn op de blade ;) voor als de scherm uitvalt.. dat iemand anders nog zie waar ik vlieg;)

ik gebruik 1 lipo voor tekijken hoever ik kan gaan en waar mijn beeld erg stoort
en je moet de route een beetje uit je hoofd kunnen ,, dan weet je waar je moet insturen/remmen enz enz

klein voorbeeld / dit is Orientation-mode

Ff 1 ding.. jou camera zit vast op je vlieger :) is de beeld dan beter dan de mijne? Want mijn camera hangt gewoon in een stuk plastic met rubbers wat dus zeker wat trilt! Als ik een vaste houder neemt zou het dan beter zijn?

Ff 1 ding.. jou camera zit vast op je vlieger :) is de beeld dan beter dan de mijne? Want mijn camera hangt gewoon in een stuk plastic met rubbers wat dus zeker wat trilt! Als ik een vaste houder neemt zou het dan beter zijn?

hij zit vast op de quad dat klopt .. maar wel met een stukje Rubber ertussen voor de trillingen te dempen

Ja je vlucht een beetje in je hoofd proberen te projecteren is beste en spelletjes voor jezelf maken en jezelf uitdagen. Gebied kennen is belangrijk. Je moet weten waar wat kan komen en ook voor de veiligheid.

@danny
Yup niet afgeleid zijn en alleen is het beste, maar met een een iemand erbij geconcentreerd vliegen is ook gaaf. Iemand waarmee je een beetje ingespeeld op mekaar bent.

Ik heb het persoonlijk meestal na 6minuten helemaal gehad, omdat mijn vluchten best inspannend zijn. Een beetje rondkijken heb ik zo gezien. Na 6 minuten besluit ik meestal om te landen en lipo verwisselen ook al heb ik soms nog een paar minuten te gaan.

:robot::robot:Jungs ben bij bij veel fimpjes van danny erbij geweest, vraag me ook wel es af hoe ie het klaar speelt, maar hij gooit het gas erop maait het gras een beetje ma krijgt het voor elkaar. Die vingers van em staan op gps. :mrgreen::mrgreen:

vlieg ongeveer 5 a 6 min op 2200mah
vindt het mooiste van opstijgen tot landing te filmen (geen ge-ouwehoer onderweg)
mooiste vluchten maak je als je alleen bent , dan ben je niet afgeleid enz

Soms een tomtom erbij is wel es handig wha sjef. :thumbsup:

ik gebruik 1 lipo voor tekijken hoever ik kan gaan en waar mijn beeld erg stoort
en je moet de route een beetje uit je hoofd kunnen ,, dan weet je waar je moet insturen/remmen enz enz

klein voorbeeld / dit is Orientation-mode

Feel free fly fpv, very low and full speed, lets go....:evilbat:

Back