FPV, multicopter videos enz

Eerste vlucht van de mini-h MET opname cam.
Camera is een SJ4000.

Vlucht is in level met de naze maar dat is ook wel te zien ;)

Laatst bewerkt door een moderator:

Eerste vlucht van de mini-h MET opname cam.
Camera is een SJ4000.

Vlucht is in level met de naze maar dat is ook wel te zien ;)
Een leuke vlucht op een bekende locatie ;)

Hier wat beelden van mijn onstpannend uurtje na het werk gisteren

Is deze eigenlijk al een keer voorbij gekomen????

Nog niet gezien, maar echt vet hoe hij het beheerst! Tot nu toe geen fatsoenlijke 3d vluchten met multis gezien.

..::Flip it, Roll it, Abuse it, Crash it!::..
Veel power zo te zien!
Wow nice vid Boris , heerlijk zo die paden volgen en goed video signaal zo te zien :cool:
Thanks lama. Het was weer eens lekker weer gisteren, dus er moest gevlogen worden.
Video was super. Jammer dat ik geen dvr aan had gezet, maar geen glitch of niks :).
Eigenlijk had ik de vlucht beter willen doen, maar kwam daar toevallig wat mensen met phantom tegen, dus heel lang mee gekletst. Die had nog nooit fpv gezien en ja dan krijg je 1000 vrag3n voor je kiezen.
1.3 ghz amigo! ;)
Yup ;)

2300kv ;) en de mini is gebouwt door topix omdat ik alles verkloote:) maar hij heeft het netjes gedaan,t koste hem wel 2 weken ofzo, maar de resultaat is super:D

..::Flip it, Roll it, Abuse it, Crash it!::..

Geen video van mij, maar van iemand die ik totaal niet ken. Het is in ieder geval een super demonstratie van hoe mooi beelden zonder gimbal gemaakt kunnen worden. Denk dat het met een gimbal nooit over zou komen. Super gevlogen.

Inderdaad een prachtige vlucht en montage!
Zonder gimbal is het net of je in het vliegtuig zit.
Ik vlieg zelf met gimbal en dat geeft meer het idee dat je in een zeppelin zit.

nieuwe plek gevonden dicht bij huis vind super plek... alleen wat oeffenen...
mobius kwijt geweest maar tape met kleuren werkt super in 15 min terug gevonden gelukkig..

het is geen abuse style zoals danny:rolling: eerste x op deze plek en vond stiekem toch wel eng helemaal alleen in het grote bos:D

enjoy!

Thanks thanks!!
Durfde de cobra powahh nog niet echt los te laten :-) maar flips in bos gaat steeds beter 7 lipo's leeg gevlogen ging steeds lekkerder:-D

Back