FPV, multicopter videos enz

voorzichtig en veel fouten FPV

Mijn eerste ervaringen met FPV op de mini, Pff moeilijk zat als je de 450 size quad gewend bent. heb het nog niet onder de knie maar doe het met kleine stapjes krijg iedere keer weer meer gevoel met de sticks;)

[media=youtube]HK_x9_nilok[/media]

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zou wel de plaats uit je video titel verwijderen? Het is daar militair vlieggebied dacht ik... of zit ik nu te zeiken:confused:
Sterker nog je mag daar letterlijk zijn mits je de millitaire trainingen niet stoort ;). En die zijn er op Zondag nooit bijna.

Bij deze dan mijn bijdrage van afgelopen zondag. Tweede helft van de video is vanaf de grond geschoten en matig van kwaliteit, maar het gaat om het idee ;). Locotatie was absoluut top, zeker voor randstedelingen!

Greetz
Erik
Leuke video geworden! Mooi om die flyby te zien van die hexa ook :D. Die kleine heli was echt ziek inderdaad.

Leuke video geworden! Mooi om die flyby te zien van die hexa ook :D. Die kleine heli was echt ziek inderdaad.

Bedankt Boris. Ik vind persoonlijk van alle multi's die ik tot nu heb zien vliegen dat de mini hex er in de lucht veruit het mooiste uitziet! Dat ding heeft echt karakter :D

Bedankt Boris. Ik vind persoonlijk van alle multi's die ik tot nu heb zien vliegen dat de mini hex er in de lucht veruit het mooiste uitziet! Dat ding heeft echt karakter :D

Het is inderdaad een bijzondere machine :D.

Persoonlijk vind ik de spider hex makkelijker vliegen dan de quads. Wellicht een ideale beginners machine. Reageert heel voorspelbaar op de throttle en hoogte houden gaat heel erg makkelijk. Het is alsof je met een baro vliegt.
Voordeel van de quads is dat ze net wat wendbaarder zijn met acro enz.

Mijn eerste ervaringen met FPV op de mini, Pff moeilijk zat als je de 450 size quad gewend bent. heb het nog niet onder de knie maar doe het met kleine stapjes krijg iedere keer weer meer gevoel met de sticks;)

[media=youtube]HK_x9_nilok[/media]

alle begin is moeilijk lucbis ;)
je had mij eens moeten zien stuntelen de eerste vluchten met een multi !!!
denk dat je een beetje meer de Roll moet inzetten bij een bocht (dan drift ie niet zo door)
en als je scheef vooruit vliegt een beetje bij-Yawen .., dan kan je weer vooruit kijken en krijg de mini/multi geen eigen leven ..,
en je kan beter je FPV-Bril ophouden als het dreigt mis te gaan (beter disarmen in de lucht)

is geen Kritiek hoor ;)
Volgend jaar doe je mee aan de Races ,, dat weet ik zeker :)

@danny.een voorbeeld voor zovelen. Maar ja de een heeft er meer aanleg voor dan de andere soms krijg je wel eens het gevoel dat je motoriek niet helemaal wil, bibberende vinger op de sticks en dan land ik maar weer even voor een sigaartje. Maar moet toegeven gaat al beter dan eerst vloog ik alleen nog mawr met gps ik doe het gewoon rustig aan. Vat het zeker niet op als kritiek alle tips zijn welkom ga het zeker proberen. Knal ik ergens op heeft psygho weer een reparatie

soms krijg je wel eens het gevoel dat je motoriek niet helemaal wil, bibberende vinger op de sticks en dan land ik maar weer even voor een sigaartje.

haha .. bibberende vingertjes :)
daar kom je niet vanaf ,, daar heb ik ook nog (steeds) last van !!!
denk zelfs dat iedereen dat heeft (soms) ....,

Video?? Wil t wel is zien:D vanaf de eerste vid die ik zag knal je al langs de bomen ;)

neehoor,, me eerste vluchten waren boven Grasveldjes :D
als ik 1 boom zag .. was ik al in paniek !!!!

vorig jaar dacht ik nog .. hoe groter hoe beter
nu is het: des te kleiner .. des te fijner :)