FPV, multicopter videos enz

Hoi allemaal! Ik heb net mijn F450 weer FPV-ready gemaakt, overgebouwd van mn flying wing. Inclusief hornet OSD deze keer, het was wat gepriegel maar het doet perfect.

Nu hoorde ik dat je bij iemand op het forum hier 5.8 ghz CP antenne's kan bestellen, weet iemand wie en waar? Ik vertrouw de chinese CP die ik nu heb niet zo.

Nu heb ik ook nog de originele DJI props en heb ik gehoord dat Graupner E props van betere kwaliteit zijn. Ik snap alleen nooit hoe dat werkt met zo'n spinner om ze vast te zetten. Die van DJI draai je er zo op, maar met andere propellers, hoe zet je die ooit vast?

Groet,
Albert

Vette maiden! Top scheur ijzer :)

Mooie maiden met een raketje
Cool die groundshots

Leuk filmpje, mooie intro ook. Dat ding gaat vast als fe brandweer.

Ik denk alleen dat je Mobius lens vies of beschadigd is?

Dank je! ;)

De Mobius-lens was idd vies... De Flip had blijkbaar slachtoffer (vlieg) geraakt tijdens de eerste vlucht. Helaas zag ik dit pas wanneer ik de flightvids bekeek thuis. This thing kills! :p

Ondertussen weer proper en klaar om nieuw materiaal op te nemen. :yes:

Gaat lekker Richard! Je moet je mobius wat schuin plaatsen, zie we minder gras, meer beeld ;)
Iemand zij dat al tegen me.. Maar de mobius staat al goed schuin, :) met de fpv cam zie ik helaas hetzelfde dus moet ook nog extra schuiner gemaakt worden:D want Jr ziet met mini telkens ff omhooggaan omdat ik niks zie:p

..::Flip it, Roll it, Abuse it, Crash it!::..

Zijn er meer mensen die met een DX6i vliegen? Wat voor afstand is save om in de vliegen? Ik durf niet te ver want ben bang om het signaal te verliezen. Ik gebruik de zender in combinatie met de orange R615 (PPM) ontvanger.

Zijn er meer mensen die met een DX6i vliegen? Wat voor afstand is save om in de vliegen? Ik durf niet te ver want ben bang om het signaal te verliezen. Ik gebruik de zender in combinatie met de orange R615 (PPM) ontvanger.
Nooit verdergaan dan 700meter :p na de 700 is het over;)

Nooit verdergaan dan 700meter :p na de 700 is het over;)

Hoi Richard, ik haal enkel 100 meter. Instelling staat op US (200mw)... Moet ik misschien mijn ontvanger ergens anders monteren? Ik heb de kleine antennes door het frame gehaald...

a45d19ac8ad91f2234d9462cab43226d.jpg

Hoi Richard, ik haal enkel 100 meter. Instelling staat op US (200mw)... Moet ik misschien mijn ontvanger ergens anders monteren? Ik heb de kleine antennes door het frame gehaald...

Maatje van mij haalde maar 20 meter met originele Spektrum spullen, en met Futaba onder de slechtste omstandigheden altijd minimaal 900 meter:p (en ideale omstandigheden 1300/1400 meter)

Back