Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dat zag ik, maar dergelijke instellingen zijn voor 5" toch ook toepasbaar?nee moost die van mij heb ik al terug gebouwd na 5''![]()
DennisKNu hoorde ik dat je bij iemand op het forum hier 5.8 ghz CP antenne's kan bestellen, weet iemand wie en waar? Ik vertrouw de chinese CP die ik nu heb niet zo.
Maiden flight met de Hoverthings Flip
Leuk filmpje, mooie intro ook. Dat ding gaat vast als fe brandweer.Maiden flight met de Hoverthings Flip 260.
Vette maiden! Top scheur ijzer![]()
Mooie maiden met een raketje
Cool die groundshots
Leuk filmpje, mooie intro ook. Dat ding gaat vast als fe brandweer.
Ik denk alleen dat je Mobius lens vies of beschadigd is?
mwah ben er redelijk trots op!![]()
..::Flip it, Roll it, Abuse it, Crash it!::..
Iemand zij dat al tegen me.. Maar de mobius staat al goed schuin,Gaat lekker Richard! Je moet je mobius wat schuin plaatsen, zie we minder gras, meer beeld![]()
Nooit verdergaan dan 700meterZijn er meer mensen die met een DX6i vliegen? Wat voor afstand is save om in de vliegen? Ik durf niet te ver want ben bang om het signaal te verliezen. Ik gebruik de zender in combinatie met de orange R615 (PPM) ontvanger.
zo net ff gevlogen bij de sloop van een ziekenhuis hier in het dorp
Hoi Richard, ik haal enkel 100 meter. Instelling staat op US (200mw)... Moet ik misschien mijn ontvanger ergens anders monteren? Ik heb de kleine antennes door het frame gehaald...Nooit verdergaan dan 700meterna de 700 is het over
![]()
..::Flip it, Roll it, Abuse it, Crash it!::..
Hoi Richard, ik haal enkel 100 meter. Instelling staat op US (200mw)... Moet ik misschien mijn ontvanger ergens anders monteren? Ik heb de kleine antennes door het frame gehaald...