FPV, multicopter videos enz

hier een vluchtje van vandaag met mijn MiniH DRONE
ondanks de wind toch genoten!!

ik gebruik het woord Drone omdat ze zo Negatief in het nieuws altijd zijn
en we laten eens zien dat dit niet hoeft :)
deze Multis hebben niks temaken met Gluren / Wapens etc etc

deze zijn Bedoeld voor PURE FUN!!!!

Laatst bewerkt door een moderator:
Garage racing met hardcore FPV addicts :D. Tot 2uurt s'nachts. Je moet op een of andere manier halloween vieren toch?

Wilde deze nog even delen, ben wat verder de weerterbergen in gegaan. Vind steeds leuke nieuwe plekken. Voor t eerst een beetje door de bomen kunnen gaan.

Wilde deze nog even delen, ben wat verder de weerterbergen in gegaan. Vind steeds leuke nieuwe plekken. Voor t eerst een beetje door de bomen kunnen gaan.

ook hier ff voor je aangepast Fint ;) mooi gevlogen

Man man wat een super vid Boris echt cool geworden

Wat maf, op mn tapatalk app werkte te op eerste gezicht wel gewoon goed. Zal eens in de gaten houden, wellicht dat t online anders werkt!

Code:
[ youtube]jouw link en dan enkel de letters[/youtube]
En zonder de 1e spatie tussen het [ en youtube.

{ is het niet maar [ en ]..;)

Heeft iemand een tip voor mij tegen het beslaan van de fpv glazen? Ik gebruik een predator v2 maar tijdens het vliegen wil nog wel eens de glazen beslaan.. erg irritant!

Doe ik meestal maar toch beslaat ie...... misschien erin spugen net als een duibril

gewoon op je kop zetten de hele tijd (ook als je thuis al weg gaat)
voordat je gaat vliegen ff hete adem erin zuchten en afpoetsen met je brillendoekje

KLAAR !!!!!!

vliegen zonder condens :)

gewoon op je kop zetten de hele tijd (ook als je thuis al weg gaat)
voordat je gaat vliegen ff hete adem erin zuchten en afpoetsen met je brillendoekje

KLAAR !!!!!!

vliegen zonder condens :)
Jij zit dan waarschijnlijk ook imaginaire knoppen in te drukken in het dak van je auto als de hermandat naast je staat? :rolling:

Back