Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Gaat touch goed? Gewoon veel vliegen [emoji6]Zover als jullie ben ik nog lang niet.. Krijg wel meer en meer het gevoel! Onder de poortjes door blijven oefenen..
Mijn bosoefeningen weer opgepakt (let op rond 1:58)
Ik ben nog steeds opzoek naar een geschikte vlieg plekje met bomen in leeuwarden.![]()
Mooi gevlogen dude en een mooie spot trouwens!.. Ik ben nog steeds opzoek naar een geschikte vlieg plekje met bomen in leeuwarden.![]()
dank, ik gebruik Google of Yahoo Maps (vaak nog actueler die laatste).
Sateliet beelden werken erg goed: moutainbiken en zoeken
Hard werken die plekjes vinden![]()
Ik heb wel 4 zwarte voor je, ongeveer 14mm. Stuur maar een PB met je adres als je er wat aan hebt, dat stuur ik ze op:Top idee dude!
Vlak bij mij is een groot veld maar dat word op een gegeven moment zaai! En vind ik het een beetje irritant als steeds mensen mij aanspreken wanneer ik ergens hoog in de lucht hang... maar dat is natuurlijk normaal. Het blijf een aandacht trekkertje!
Ik kan helaas even niet vliegen aangezien mijn spacers stuk zijn en ik nieuwe heb besteld uit hongkong.. gaat nog wel ff duren helaas
Als er iemand toevallig 2 heeft liggen wil ik die graag wel overkopen.
14mm m3 spacers :celebrate:
![]()
Vette vid gast, as usual. Goeie drive voor me om meer te oefenenBetonnen Boompjes genoeg :robot:
Vette vid gast, as usual. Goeie drive voor me om meer te oefenen![]()
Genoeg power met deze setup, maar wat zijn die trillingen? Een hele lage frequentie trilling lijkt het wel.Nieuwe Naze32 Firmware ingezet.
Nog beetje afregelen tot hij helemaal rustig is.
Komt tussen door zelf wel.
ff zonder muziekje.
Of naar eigen keuze Mute en zelf muziekje opzetten![]()
Weet ik nog niet. Probeer nog wel wat af te stellen.
Looptime staat nog op 2500 dus moet nog goed zijn tov oude firmware.
P alweer omlaag gezet maar nog niet helemaal lekker nee.
Zal de Danny settings eens proberen. Zover zit ik daar alleen niet vanaf.