Mits we dan natuurlijk binnen de grenzen blijven, dus niet boven 300m bijvoorbeeld, is er ons denk ik juridisch weinig te maken.
Dan vraag maar de KNVvl of hun verzekering betaalt als er iets gebeurt .
Mvg Johan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Mits we dan natuurlijk binnen de grenzen blijven, dus niet boven 300m bijvoorbeeld, is er ons denk ik juridisch weinig te maken.
daar ging wat mis.
beste mensen,
Ik heb vandaag deze discussie met groeiende verbazing gevolgd en nu ga ik toch reageren. Ik ga hier verder niet over uitweiden, maar het volstaat te zeggen dat ik voor wat betreft de juridische aspecten van deze kwestie redelijk dicht bij het vuur zit.
Helaas moet ik zeggen dat Hezik gelijk heeft. het vliegen op deze manier heeft binnen verschillende organisaties inderdaad de aandacht en de filmpjes van de heer sassen hebben dit versterkt. men is er over aan het beraadslagen hoe dit wettelijk aangepakt kan worden. Deze meneer is het gewoon snoeihard aan het verpesten voor alle FPV vliegers in Nederland.
//modbreak
ga dan zelf ook niet schelden![]()
Heren Moderators , waarom mag hier iets besproken worden wat officieel niet is toegestaan in Nederland .
Andere illegale dingen worden ook gelijk in de kiem gesmoort .
Mvg Johan
Wetgeving in Nederland is iets wat belachelijke proporties heeft aangenomen en op vele manieren innovatie en vooruitgang frustreert, wij Nederlanders willen voor alles een wet of een regel hebben, zodat we er denkbeeldig controle op kunnen uitoefenen. Denkbeeldig inderdaad, want werkelijke controle heb je nimmer, hoe hoog je de sanctie ook zet op overtreding van de desbetreffende wet/regelgeving.
Maar goed, het gros van de jaknikkers in de samenleving zullen me wel verketteren voor bovenstaand commentaar, prima, aan stemvee zonder eigen mening, te dom of te lui om zich ergens in te verdiepen of verder te kijken dan de eigen voortuin heb ik geen boodschap.
Sander Sassen: Wat je hier doet zijn echter je reinste NSB praktijken, ja, dat lees je goed, je bent gewoon een achterbakse leugenaar die aan de ene kant mooi weer speelt en aan de andere kant iemand een mes in z'n rug steekt. Ik heb daar verder geen woorden voor, ik spuug op zo'n achterbakse mentaliteit, wat een zielig, klein, triest ventje ben je toch.
Gertjan,
FPV vliegen is *NIET* gevaarlijker dan normaal RC vliegen.