Bedankt Cees, wat kan die man prachtig bouwen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Worden de buitenvleugels met tape vastgezet? Mijn ervaring met de Inside F5j (Höllein)is dat de tape het Oracover light kan los trekken. Höllein had een schroefje als zekering, super onbetrouwbaar! Ik plak nu met blauwe schilderstape. Lelijk en niet bestand tegen vocht!
Ik kijk uit naar de foto's. Omdat mijn veld wat kort is, gaat mijn voorkeur uit naar de e-baba, (of toch de Slite of de Fresh?!?)
Bedankt.
Bedankt voor de raad. Ik wist niet dat er zoveel verschil in plakband was. Gewone doorzichtige tape kan niet tegen de zon (uv) en hecht aan de folie zo, dat het bij weghalen de folie lostrekt.
Ik heb deze week voor scharniertape een bezoek gebracht aan Hangar Kampen, hij had twee soorten Kavan en Graupner. De Graupner tape was schreeuwend duur, maar volgens Peter veel beter, bestand tegen uv, enz.
Schreeuwend duur = 12,95 voor een rolletje!
.
Ik wacht nog op de verhalen van vliegers waarvan de vleugel spontaan uit de vleugelverbinder geschoven is. Als je zorgt dat de verbinding een beetje weerstand heeft is er (volgens mij) niets aan de hand.
Hoe heb jij je servostekkers verbonden? Aan beide zijden een ingelijmde stekkerWel heb ik 2 keer een vleugel gehad die een paar cm los kwam van de romp waarna de servo stekkers geen contact meer maakten.