FrSky X10/X10S

De laatste zender waar ik mee gevlogen heb (heli) was een 7-kanaals Multiplex Royal met twee (2, jawel) mixers, 35MHz.
In 1990 (negentig).

Zijn de instellingen in OpenTx op de Horus dan zoveel anders als op de Taranis met OpenTx

De instellingen zijn zeker anders met de frsky software, die ik erg mooi vind, maar was wel anders als bij opentx op mijn teranis xd9+. Verder wacht ik nog even met overgaan naar open tx op mijn horus x10s, omdat die nog niet helemaal operationeel is.

grt Dick

De instellingen zijn zeker anders met de frsky software, die ik erg mooi vind, maar was wel anders als bij opentx op mijn teranis xd9+. Verder wacht ik nog even met overgaan naar open tx op mijn horus x10s, omdat die nog niet helemaal operationeel is.

grt Dick

De vraag ging over OpenTX, niet de FrSky software. OpenTX is OpenTX. Dat is gelijk op elke zender. Afhankelijk van het scherm ziet het er iets anders uit maar alle opties zijn identiek.

FrSky OS is compleet anders en lijkt op een ouderwets systeem.... geen vergelijk.

En OpenTX op de X10 is 100% operationeel.

Nou meestal staan onder de video's op YouTube bij DutchRc zogenaamde affiliate links.

Daarom is veel viewers belangrijk.

En de gereviewde ontvanger is helemaal geen FrSky ontvanger. In het filmpje wordt dit ook wel duidelijk, maar de topic van deze post en het introscherm van de video wekt een andere indruk.

Ja Natuurlijk promoot ik mijn video's.. duhuh.. Schande zeg ik je! Stenigen die D-RC..

Het gaat echter over een Test van een ontvanger die je voor de zender kunt gebruikt waar dit topic over gaat? (en die zender gebruik ik ook in de test).
Informatie zeg maar..

@toostbeek point taken.. het is inderdaad een Compatible ontvanger.. ik zal zo even kijken of/hoe ik die thumbnail kan aanpassen..
En yep.. aan Youtube zelf valt tegenwoordig geen stuiver meer te verdienen..

Ik zeg alleen dat je het geen FrSky ontvanger moet noemen want dat is het niet. Het is een ontvanger van een andere producent die werkt met het protocol van FrSky.

En verder leg ik uit dat je geld verdient aan de links onder je YouTube kanaal. Niks mis mee toch?

@toostbeek mijn reactie sloeg niet direct op de jouwe :) Jij reageerde terwijl ik aan het typen was..
thumbnail is inmiddels aangepast, al zal de oude wellicht in je browser-cache blijven hangen.

@DutchRC laatste waarschuwing en ook meteen maar even openbaar. Dit soort reclames worden niet gewaardeerd. Doe dat maar op andere platforms maar niet op het MBF.

Waarvoor dank.

Persoonlijk stoor ik mij mateloos aan dit soort berichtjes die overduidelijk inkomsten dienen op een forum wat enkel bedoeld is voor het delen van kennis & ervaring, en ook nog wat lief en leed.

De meeste modelbouwers weten heel goed hoe ze een doos moeten uitpakken.
En wat er in die doos zit staat meestal goed beschreven bij de leverancier.

Er was toch eerder een apart deel in het forum waar berichten met een commerciële bedoeling, tegen een geringe bijdrage, geplaatst mogen worden?
Laat het dan daar gebeuren.

Laatst bewerkt:
Back