fullsize dlg ''Vintalus''

Speciale Schilder : Ga toch direkt voor 4,8 GHz als je financieel sterk genoeg bent. Verkoop eventueel een paar schilderijtjes om te financieren. Ik geloof dat we met deze posting (dit "draadje") absolute dieptepunten bereiken...

Yves
Een perfecte samenvatting van de manier waarop ik deze hobby beleef!
Fijn dat u als collega mbf-spammer weer back on topik bent;)

Zelfs dat hoop ik, dat het iets goeds is. Het zijn vaak de anders denkenden (en dat ben jij) die tot verbazende resultaten komen.

Je vraagt je natuurlijk af waarom ik denk dat jij anders denkend bent?

Loet
Je zus, kan je nu ook al gedachten lezen? of denk ik dat nu maar? Voor de rest zal ik de deur die jij op een kiertje hebt gezet, niet verder inbeuken, dadelijk krijg ik nog te horen waarom jij denkt dat ik anders denk, had ik zo bedacht..

Vind het eigenlijk altijd wel grappig te lezen Yves commentaar alleen begint het wel tijd te worden om er echt eens wat van te leren vrij lastig op deze manier;)
wat yves doet behoort tot de hogere vormen van abstracte humor, iets waar je niet vroeg genoeg mee kan beginnen te leren;)
Bovendien vullen de draadjes zo ook lekker vlot!:D

Ik heb dit voor ogen, hopelijk lukt het om het ook in de praktijk voor elkaar te krijgen!
full

Laatst bewerkt door een moderator:
''Haha nee dat ga ik maar niet doen maar ik denk dat Yves het zo beter begrijpt :smile:''

U stelt mij teleur...:mad: Wellicht komt er een glimlach op gezicht zodra je beseft dat het al te laat is....nadat u dit moment hebt beleefd, verwacht ik toch wel wat volkomen nutteloze, humorvolle reacties van uw zijde!
Welkom, uw lidmaatschap is geaccepteerd en verwerkt.;)

Shit... Nouwja is een beetje lastig om vanaf mijn account berichten te sturen hè en maandag weer school dus das een beetje lastig om dan tijdens de les mooie spam berichten te bedenken.... Waar blijft Yves als je hem nodig hebt!

Mss idee om een dlg café op te starten als er genoeg animo voor is? Jammer van alle mooie draadjes deze discussies :-(

Back