Fundrives Mol

• Topicstarter Topicstarter EZ man
  • Startdatum Startdatum
De lage opkomst in de stock kwam doordat er een race in Viol was op hetzelfde moment, velen die stock gaan rijden in Mol waren gisteren in Viol.

De lage opkomst in de stock kwam doordat er een race in Viol was op hetzelfde moment, velen die stock gaan rijden in Mol waren gisteren in Viol.

Ik heb zonet de uitslagen van Viol bekeken, voor de 1/12de was de opkomst daar ook niet zo vet (7 man) waarvan er twee ook wel eens in mol komen rijden, in de touring stock (en of mod) zou het ongeveer 4 man schelen.
Er was ook nog concurrentie van bredene waar ook een race verreden is.

Dus daar zal het niet aan gelegen hebben.

MJ

Het was inderdaad weer heel gezellig. Heel goed nieuw tapijt, maar zoals
EZ man al zei, enorm vééél grip :) Tot de volgende allemaal !

Ik heb zonet de uitslagen van Viol bekeken, voor de 1/12de was de opkomst daar ook niet zo vet (7 man) waarvan er twee ook wel eens in mol komen rijden, in de touring stock (en of mod) zou het ongeveer 4 man schelen.
Er was ook nog concurrentie van bredene waar ook een race verreden is.

Dus daar zal het niet aan gelegen hebben.

MJ

3 man van ons waren in Viol en nog eens twee die in Mol aan de kant stonden wegens nog (steeds) geen wagen :)
Kan dus nog 5 man bijkomen, dat is toch al iets, niet?

en dan waren er nog een paar niet omdat ze wat anders hadden. Zijn er met de volgende race wel bij. word dus weer drukker.

Ik zag op de website dat bij touring stock wat brushed betreft enkel de Element is toegelaten, is dit bij 1/12 ook zo of is bijvoorbeeld een Corally Black 19T ook toegelaten?

uhm dacht dat ze afgelopen race met van alles reden. ook met minder turns.

Ja de kwalificaties wel, maar de finales werden apart verreden. Daarom zou ik graag weten of er naast de Element ook met de Black gereden mag worden in de stock.

In tegenstelling met wat eerder vermeld was op hun kalender is het circuit nu zaterdag (25/10) wel geopend en kan er getraind worden vanaf 13 u.

MJ

Laatst bewerkt door een moderator:
Nee vanaf 2 uur.
Ik moet om 1 uur komen om de baan mee op te bouwen!!!
Arme ik.:(
Maarja dan kunnen we wel rijden. :)

...

Hé vraagje,

Kan ik gewoon zaterdag naar daar komen en een dagkaart nemen om te rijden? zo ja hoeveel is dit dan?
Moet ik een tafel meebrengen of zijn er tafels en stroom voorzien?

Groeten

Je kan gewoon komen trainen en het kost je 5€. Vanaf 1 uur kan je binnen.
Best breng je een tafel mee, er zijn tafels, maar als er veel volk komt zijn ze snel bezet.
Stroom is er, alleen een verdeelblok (prisenbak op zijn antwerps) meebrengen.

MJ

Je kan gewoon komen trainen en het kost je 5€. Vanaf 1 uur kan je binnen.
Best breng je een tafel mee, er zijn tafels, maar als er veel volk komt zijn ze snel bezet.
Stroom is er, alleen een verdeelblok (prisenbak op zijn antwerps) meebrengen.

MJ

Ok Mark bedankt!
Ik heb u trouwens een privebericht gest op bluedolphins.
Het gaat over het inlopen van een electro motor.

Groeten en bedankt,
Tom DM

.....

Effe off topic, MJ ik heb dus is effe gekeken op de site en ik vond het volgende:

GT2
Chassis TRF, TA.., TB..
Gewicht min. 1500g
Motor Tamiya 23 turns
Banden Tamiya 24.6 mm A-Type (#53433) of B3 (#53705)
Velgen Tamiya 24.6 mm
Inserts Tamiya 24.6 mm (#53582, #53434 of #53435)
Batterij 6 Cellen, 7,2V, Sub C of LiPo 7,4V hardcase
Regelaar vrij
Hop-ups Voor TRF, TA.. of TB..
Body Tamiya Touring (behalve Subaru Legacy (#53824))

Ik kan u redenatie anders wel volgen zenne maar des te beter voor mij natuurlijk :p
Alleen dien 23T hé pfffffff 8O

Groetjees
T

Zat vandaag in Mol.
Ben er alle zaterdagen sins het dit jaar open is geweest.

Back