hallo, ik vlieg een funtana x100 met saito 125, en vind het een supertoestel. nu heb ik onlangs een 2de bijgekocht(met wat herstellingswerken aan) nu zou ik deze electro kunnen ombouwen. liefst met een setup van united hobbies en zo licht mogelijk...
motors zijn er verschillende van 460 tot 640gram... meeste vliegen op 8 a 10 cellen... 6cellen is waarschijnlijk te weinig( nochthans volgende vliegt op 6cellen)sebart sukhoi gernot - Google Video
maar 8cellen is het max die ik wel gebruiken....
nu is de vraag welke combo is goed?? dus motor en lipo.... hoeveel mah enzenz...
deze week komt normaal de folie binnen dan kan ik folien...
alle info is welkom dus. landingsgestel moet nieuwe op komen maar daar wacht ik mee tot ik de combo weet( eventueel hogere pootjes nodig...
motors zijn er verschillende van 460 tot 640gram... meeste vliegen op 8 a 10 cellen... 6cellen is waarschijnlijk te weinig( nochthans volgende vliegt op 6cellen)sebart sukhoi gernot - Google Video
maar 8cellen is het max die ik wel gebruiken....
nu is de vraag welke combo is goed?? dus motor en lipo.... hoeveel mah enzenz...
deze week komt normaal de folie binnen dan kan ik folien...
alle info is welkom dus. landingsgestel moet nieuwe op komen maar daar wacht ik mee tot ik de combo weet( eventueel hogere pootjes nodig...