funtana

geen normaal pakkingpapier dus neem ik aan?

overigens de motor zit er op, en het voelt ZEER stevig aan ik zou echt heel raar staan te kijken als dit losk klapt.
 
hoe kun je een uitgedroogt membraam herkennen.
is hij wat hard?

krijg de motor niet meer aan het lopen, heb hem een poos op de werkbank laten liggen zonder dat de membramen in de benzine stonden niet zo slim :(.
hij loopt namelijk geen slag.
 
Laatst bewerkt:
lekker ongeduldig,, binnen 1 uur en 10 minuten.....

Maar maak het allemaal weer een keer vochtig met benzine..
 
doet nog niets, ik denk hem tog echt dat het in de ontseking ligt.
ik moet eerst een een erg dunne dop vinden pijpsleutel is volgens mij wel dun genoeg.
heb helaas geen pijpsleutel 16.
 
Ga met die kist naar iemand die er verstand van heeft.

Voor dat jij de ontsteking kapot maakt .
Van alleen gaat dat niet zo snel stuk.

En een bougie ook niet.

Mvg Johan
 
Juist dat moet je niet doen .

Kan een elektronische ontsteking zijn vonk niet kwijt via de massa van de motor ontlaat hij die op de printplaat.

En dan is ende ontsteking vaak.

Mvg Johan
 
jongens ik ga hem maar te koop zetten.

ik denk als hij vliegend is hij niet veel meer zal opbrengen.
liever een leuk wat klijner vliegend geval dan een rampenkist die maar wat op zolder staat ist niet ;).

Bevorder je de verkoop ook lekker mee op deze manier ;).

Vind je prijs wel erg aan de hoge kant overigens, voor een toestel dat jij omschrijft als een rampenkist. Desondanks, wens ik je evengoed succes met de verkoop ;). Enne, hou het inderdaad even bij wat kleiner spul eerst. Mocht je ooit nog eens wat groters willen, koop het dan nieuw (of goed tweede hands)
 
aardig belazerd bij de koop heb ik nou in de gaten.
Ik denk eerder een gebrek aan eigen ervaring :roll:

Zowel bij de koop die je nog steeds zelf gedaan heb, als het luchtwaardig krijgen van deze kist (waarvan ik in mijn eerste reactie na jouw aanschaf al mijn gedachten heb geventileerd :roll: ).
 
Laatst bewerkt:
Back
Top