Relax filmpje van de 'eerste rondjes', zal binnenkort wel even het 'betere werk' gaan filmen :wink:
Click here to watch maiden-FuntanaX100-Appie
Click here to watch maiden-FuntanaX100-Appie
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
zal binnenkort wel even het 'betere werk' gaan filmen
Appie zei:Voor die 26cc motoren zijn er toch de Funtana-Pro van EHMW en de Funtana 140 van Silvestri
Rick,
Volgens mij gaan die kisten pas “leuk” vanaf 35cc Benzine, met een 26cc Methanol schijnt het (goed) te vliegen.
Albert, je hebt gelijk ik vindt dit filmpje ook nogal maatig
Gerard_nl zei:beetje offtopic,
ronald heb je een foto van die OS met gearbox ?
heb nog nooit zoiets gezien.
Afgelopen donderdag was het zo ver
Ik moet zegge dat de AFR Funtana is goed verpakt is en netjes afgewerkt.
Hieronder een paar foto’s.
Verder zal ik jullie op de hoogte houden van de “Bouw”.
Zo gisteren even wat gebouwd aan de Fubtana, zoals al werd aangegeven past alles perfect en is super afgewerkt
Appie,
Heb jij ook 25 mm servo armpjes gebruikt zoals omschreven in de handleiding?
Mooi gedaan Appie!
Andere vraag: ik zie nu St2300, MVVS-26 of OS-160. Wie vliegen er nog meer met dit toestel, en wat voor een motor zit daarin?? Hij heet toch een Funtana-100, niet Funtana-160....!
Appie zei:Mooi gedaan Appie!
Andere vraag: ik zie nu St2300, MVVS-26 of OS-160. Wie vliegen er nog meer met dit toestel, en wat voor een motor zit daarin?? Hij heet toch een Funtana-100, niet Funtana-160....!
Thnx,
Volgens mij heeft die "100" betrekking op een 4-takt en niet op een 2-takt ???
Grts,
Albert
Appie, zover ik weet moet een 4-takt juist altijd meer inhoud hebben om een 2-takt te vervangen, beetje dom antwoord dus.
Volgens Hangar 9 (www.hangar-9.com) zelf is de kist ontwikkeld voor een .60-1.00 2-takt of .90-1.25 4-takt de nieuwe X versie (zoals van Appie en Ronald) is standaard ook al voorberied voor elektro. Met een 10 2-takt zal zo'n kist nog niet echt tot z'n recht komen, maar een 20++ is natuurlijk weer het andere uiterste.
Weet trouwens iemand wie/waar de Funtana 90 nog geleverd wordt, de schema's van de X-versie vindt ik een beetje te bling-bling.
Appie, mooie schocky gebouwd. Wel een rank-rompje.