Fw 190 a3 groot schaalmodel.

  • Topicstarter Topicstarter Dickie
  • Startdatum Startdatum
Ik kreeg nog wel eens te horen dat de kist een witte 1 zou hebben later dit veranderd in een witte 4

Nu kom ik een foto tegen van de FW 190 op Deelen 1943 en daarop is tezien dat de kist een witte 4 heeft,werk niet voor niets geweest.

full
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Tijd voor een update van de FW 190.:cool::cool:
Het ziet er naar uit dat dit systeem goed is.
[URL="
HAWK Fahrwerk Produkteigenschaften deutsch - YouTube[/URL]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Toekomst muziek:cool: model word onder andere geleverd door Airworld.


[URL="
Fury Mistral Warbirds - YouTube[/URL]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben er uit dit systeem gaat het worden van Behotec.
prijsopgaaf en kwaliteit is goed.:cool: en de poten onder de juiste hoek, iets naar binnen staand, het word nog eens echt schaal
 
Laatst bewerkt door een moderator:
De spullen van Behotec zijn binnen kan nu het landingsgestel aanpassen aan de FW 190.
het was allemaal goed verzorgd zoals ik gewend ben van Behotec, incl. testrapport dit systeem meet de omwenteling van de motor van begin tot eind aanslag, tevens beveiligd op overbelasting, is voor alle drie de landingspoten in te stellen.

full


full


full
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Mooi speelgoed weer Dick!

Heb je in iedergeval geen gepruts meer het bijvullen van lucht en met lekken.
Als ik het zo zie kun je straks lekker betrouwbaar zonder gezeur en mooi schaal het landingsgestel in en uitklappen! Wel zo'n fijn idee dat het landingsgestel betrouwbaar werkt en je geen buiklandingen hoeft te maken. Props zijn duur en krukassen van Moki's al helemaal.

Het blijft een vreselijk mooie kist om te zien (en horen) vliegen! VROOOAAAAAR!
 
dank je Fraggy, Ja ik begon zolangzamerhand genoeg te krijgen van die luchttoestanden,nooit mijn ding geweest.

full


Hier nog wat mogelijkheden van instellingen.
landingsgestel open instellen. telt de pulsen van de motoren, zo kan die niet te ver doorlopen, plus instellen op max amperage.
dicht instellen.
stuurservo instellen. als het landinggestel dicht loopt word de stuurservo onderbroken
remkracht in te stellen 0-100 %
limits voor alle gears (max amperage)
min batterij spanning (landingsgestel gaat open wanneer de spanning te laag word) eigen stroom voorziening 2 S lipo.Kan de drieblad prop er weer op.
geen stroom vanuit de boordspanning.
start en stoptijd zodat de poten niet gelijk gaan lopen traploos.
en expert setting voor diverse na instellingen.
er is nog meer mogelijk komt nog wel.
als het goed gaat dan word de T33 er ook mee voorzien.


gr
Dick
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hee Dick,

mooi spul he die electrische gears, gaan steeds meer toegepast worden.
Is de toekomst ;-)

Grt,
Berto.
 
Hoi Berto ik durf het nu wel aan, eerst maar eens proberen op de FW 190:D
 
Begonnen met het landingsgestel aanpassing,de poten zijn 31 cm lang ik kan de veerelementen nastellen nadat ik wat wijzegingen doorgevoerd heb.
het mechaniek heeft geen moeite met de poten ik zit nu op 0.68 A zonder wiel, met wiel 0,97 A.:) wiel is 150 MM doorsnede en een gewicht van
289 gr.
ben benieuwd als alles gemonteerd is.

full


full


full


Nu de stikkers afplakken en spuiten maar.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het is er voor gemaakt ik heb niet meer dan 2 gaten gewijzigd.in het frame van de vleugel, wat wel veranderd moet worden zijn de wieldeuren( andere bevestiging) komt goed uit ik was niet zo blij met het oude systeem.

full
 
Laatst bewerkt door een moderator:
De wieldeuren worden aan de achterzijde vlak geschuurd,en voorzien van een nieuwe laag de bevestiging word ook verbeterd ik heb nog wel foto, liggen van de orginele.
de voorzijde gebeurd niets mee deze weatering is veroorzaakt door de MOKI motor in de loop der tijd, roet en uitlaat gassen (laten zo ).:cool:

full


full
 
Laatst bewerkt door een moderator:
full


Ook de eerste proeven afgerond bij blokkeren stopt de boel keurig op
zijn ingestelde max stroom
Nu de andere wielpoot nog.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
De wielen blijven nu wel zitten geen loslopende moeren
meer en C clips die er af vliegen. (dankzij de splitpen).

full
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zo lucht hebben we niet meer nodig alles vanaf nu elektrisch :).
Foto-JKKPCT6Z-G.jpg


Hier de regel unit:
Foto-QXBUVH4B-G.jpg


En de piloot heeft weer zin in een nieuw seizoen, op zijn oude vlieg basis:
Foto-TWFUKR67-G.jpg


Morgen nog even afstellen UND DANN GEHT ES LOS!!
Auf Wiedersehen!
 
Back
Top