Vandaag weer wat kunnen doen aan de FW.
Tank zit weer op zijn plek brandstof slangen naar de carburateur, vullen en ontluchting zitten ook weer allemaal vernieuwd oude brandstof slangen waren stijf en zagen er niet meer uit.
De Electron regelaar voor het landingsgestel zit er ook in staat op rubbertjes.
De stroomtoevoer van het linker landingsgestel is er door de vorige landing crash vanaf gerukt dus deze open moeten schroeven en nieuwe snoertjes aan gesoldeerd. De Behotec gears werken weer zoals het hoort met de electron regelaar

.
Het hele zooitje naar de tuin verhuisd en daar opgebouwd voor het zwaarte punt. Dat ging iets anders als ik verwacht had.
Ik had alle accu's naar achteren verplaatst (lagen nog wel los) en de kist op een soort wipwap gezet. En tot mijn verbazing de kist hing veelste veel naar achteren. Alle kappen en onderdelen waren gemonteerd dus nog maar een keer kijken of ik iets vergeten was. NIETS vergeten, potdikke kunnen er toch accu's naar voren GUNSTIG dus!! Ik denk dat de kist voor de opknap beurt altijd te staartlastig is geweest aangezien de oude accu's velen malen zwaarder waren en de nieuwe accu's nooit het gewicht kunnen compenseren op de zelfde plek.
Ik hoop dat de kist nu ook een stukje makkelijker te vliegen is met de landing. Was voorheen altijd concentratie en met behoorlijk wat sleepgas binnen komen.
Wat er nog moet gebeuren:
- kabels opmaat maken voor de nieuwe plekken van de accu's
- kabels netjes weg werken
- kleppen stellen van de MOKI
- uitlaat pijpjes opmaat maken (zijn veeeelste lang)
- instellingen overzetten in de nieuwe zender
- MOKI proefdraaien en afstellen op de Aspen brandstof
- Remaiden
Hoop deze week al te kunnen proefdraaien en afstellen.