Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Gefeliciteerd.
Eindelijk loon naar al dat werk.
Wel leuk werk maar toch.
Ik schrok wel een beetje toen ik dat gewicht las maar dat is kennelijk niet te veel.
Even je vleugel belasting berekenen en je hebt vergelijkings matriaal.
Ben benieuwd naar volgende filmpjes.
Zo, 2 mooie vluchten verder (meer kun je er niet maken met dit weer) waarvan de tweede vlucht niet geheel volgens plan is verlopen. M'n vader kwam kijken en had zijn fiets aan de zijkant van de landingsbaan gezet. Ongeluk wilde dat bij de landing hij op redelijk hoge snelheid uitrolde tegen de fiets aan. De enigste schade is aan de rechterhelft van het landingsgestel. Die moet ik dus even opnieuw maken. Het filmpje zal daarna volgen
Naast de reparatie houdt ik ook een ander project in het achterhoofd, voor de geintresseerde. Ik zoek een rustig vliegend vliegtuig, lekker lange vliegtuig en makkelijk te vliegen. Mijn oog is gevallen op een Super Dimona motorzwever. http://www.enstoneaerodrome.co.uk/images/Dimona.jpg
Ik heb nogal vage .gif plannen zonder informatie (hier uit het tekeningen subforum), maar met wat gepuzzel en gedoe moet ik er kunnen komen Tegen die tijd komt er wel een bouwverslag bij de zweefvliegtuigen sectie. Ik hoop dan ook mijn freesbankje optimaal te kunnen gebruiken voor het frezen van vleugelribben bijvoorbeeld, wat ik niet heb kunnen doen bij de Nomad. Oja.. ik verschaal de plannen naar een meter of 2,5
we hebben mee mogen genieten van de prachtige bouw van je nomad, mogen we ook mee treuren met de schade die hij heeft opgelopen bij de landing?
Een foto was misschien niet slecht.
In ieder geval veel succes met de herstelling.
Succes met de maiden van de Technicoll. Dat het een succesvolle vlucht EN landing mag zijn
De schade van de Nomad valt mee, er is niks kapot behalve de rechterkant van het landingsgestel. Daar moet ik even een nieuw stuk aan zetten. Ik zal morgen proberen een foto te plaatsen er van.