Gaui 500x nouwelijks te besturen

Van deze camera mount zou kunnen maar dit is tijdelijke opvulling er komt nog een betere onder.

Standaard hobbyking FPV skids ( die van 17 dollar) Hij zit vast met velcro accu banden onder de quad aan de armen vast.
img0864o.jpg

En dit is de plaatsvervanger.
20110727_97e37.jpg

Die tweede ziet er goed uit Stef. Ik ben zelf bezig met het bouwen van de 330X-s van Gaui. Volgens mij past die cameramount daar ook onder. Moet ik nog ergens rekening mee houden Stef tijdens het afstellen/inregelen van mijn quard?
Alvast bedankt voor de info.

mvg. Freddie

hallo, je hebt niet per ongeluk het verkeerde programma in een van je regelaars gedrukt?
dat had ik.
ik had een regelaar op brake staan en de motortiming stond op low
en de andere regelaars niet. hij vliegt dan wel maar is met mijn heli ervaring nouwelijks te besturen.
Is al gedaan, meerdere keren, met meerdere zenders geprobeerd en elke keer ook esc's gekalibreerd. ook bij het wisselen van Gyro, zonder oplossing. Hij ligt nu bij leverancier, word over 10 dagen helaas pas getest...

Gaui 500X-S Quad flyer

Wie kan mij adviseren?. Ik heb een Gaui 500X-S Quad flyer. 3 propellers draaien de goede kant op. Nummer 3 (links achter) draait de verkeerde kant op. Alles goed aan gesloten. Daarna de kabeltjes van nr. 3 veranderd zoals 2 en 4. Nu draait hij de goede kant op maar niet snel genoeg. Waar kan dit aan liggen?

Hans

P.S. Een prettige jaarwisseling

draait die langzame evenhard als de rest wanneer je meer gas gaat geven? zoja dan is dit normaal want heb ik ook.

Zoals al eerder gezegt..........heb je wel de regelaars ge-ijkt?
En de CPU staat met de rode pijl in de juiste richting?
En tijdens het optoeren met beleid het gas erop zetten.
Dus niet gelijk rap het gas erop.
Gr E

Back