Dank je Henk en Jaap.
Denk niet dat je daar de hele winter over hoeft te doen hoor
Ik zal jullie vertellen dat er zelfs een jaar voor uitgetrokken wordt ;-)
Maiden gepland ergens begin 2010
Was gister een gezellig avondje.
Om 15:30 op de hei Viggen en S. Decathlon opbouwen, 16:00 regen, regen en nog eens regen :cry:
18:00 maar weer afgebroken en naar R. gecrosst.
Daar heerlijk geouwejeweetwelt onder het genot van een hapje en drankje en R`s huidige project een MB339 bekeken, veel gevraagd (en gekwijld ;-) ) en verder geouwejeweetwelt.
De Formost te voorschijn gehaald en alles even bekeken, ziet er van buiten allemaal mooi uit jammer dat het inwendige te wensen over laat maar dat wist ik van te voren en is ingecalculeerd.
Wat later kwamen Frank en Tim ook nog even langs en heeft Frank nog wat foto`s geschoten van ons (nog bedankt Frank).
Onno is ook weer blij gemaakt met een schaal landingsgestel voor zijn TC Piper Cub dus die is ook weer in z`n hum
Na nog een drankje en veel geouwejeweetwelt om 21:00 vertrokken richting de Mac (standaard stop voor Onno en mij na het vliegen) en rond 22:15 weer thuis.
Moest nog even een belletje plegen wat tot 23:00 duurde en toen snel even de kist in elkaar geschoven.
23:15 Bedtijd.
Vanaochten om 6:23 de wekker, de kleine sliep nog, even snel naar bovend e kist goed in elkaar schuiven en foto gemaakt en op het net gezet.
En toen kwam de kleine
Nu weer op het werk, zal komende dagen nog wat meer foto`s maken van het 1 en ander en dan in de loop der tijd eens rustig aan beginnen met modificeren