Gemodificeerde Formost, m`n eerste jet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
:rolling:

Ben jij vanmiddag ook nog op de hei als de regen een beetje weg wilt blijven??

hee Berto

Het sneeuwt:xmas: hier op de Hei....maar d'r komt wel lekker veel wind aan
perfect voor de Saab V. want er komt met zo'n grond speling een keer een einde van het veld ...nietwaar!!! ben benieuwd..:rolleyes:

Hee Nico,

Wij zijn ook benieuwd, maar loskomen zal die al moeten we hem ooit eens gaan afschieten (denk dat ze dat vroeger ook gedaan hebben er zit een haak voor onder de romp).
Een beetje wind zal zeker wel helpen.

We zullen zien :D

Echt niet?????

GroteFoto-GTXOUEUW.jpg

(A330 Marinus van der Wal en Michel Knol; PH in Blue meeting Deelen)

gr.

Frank

Hee die foto ken ik!

berto,
suc6 met het ophalen van je kist, zal hier wel een paar uur radiostilte zijn van jouw kant dus we zien de foto's morgenvroeg wel ;)

mhhhhh zit ik hier de hele avond te wachten op Berto niks dus geen Berto hier te vinden.

Zal zen tijd wel verlult hebben daar bij R thuis die R heeft trouwens heerlijke koffie niks mis mee.

Ja ja valt ons tegen meneer Berto van je we zitten hier in volle spanning te wachten op een bericht van je wowwwwwwwwwww niks dus.

Je bent ook al niet op msn, dus wat ben je aan het uitvreten, latjes tellen / alles even passen.

Joehoeeeeeeee kom er maar in.

Gr Jaap

en hierrrrrrrr istie dan,
Berto en Onno vol trots met de nieuwe aanwinst van Bosmodelair:

GroteFoto-VEUX46AN.jpg

GroteFoto-BS78TSZK.jpg

Vol trots bekijken ze de onderdelen......

GroteFoto-MZNVVZDX.jpg

GroteFoto-S73AL6U7.jpg

zeg nou zelf ziet 'ie er gelukkig uit of niet..........?

GroteFoto-G4ELJKXY.jpg

gr.

Frank

Aaarrrrrgggghhhhhh die laatste foto, weg ermee!!!!!!!!!!! ;-)

En had jullie al gezegd dat het laat zou worden en op zijn vroegst vandaag wat zou posten, maar ja jullie zijn ongeduldig he :-)

Hier de eerste foto dan die ik vanochtend even snel heb genomen:
jet1.jpg

Dank je Henk en Jaap.

Denk niet dat je daar de hele winter over hoeft te doen hoor
Ik zal jullie vertellen dat er zelfs een jaar voor uitgetrokken wordt ;-)
Maiden gepland ergens begin 2010

Was gister een gezellig avondje.
Om 15:30 op de hei Viggen en S. Decathlon opbouwen, 16:00 regen, regen en nog eens regen :cry:
18:00 maar weer afgebroken en naar R. gecrosst.

Daar heerlijk geouwejeweetwelt onder het genot van een hapje en drankje en R`s huidige project een MB339 bekeken, veel gevraagd (en gekwijld ;-) ) en verder geouwejeweetwelt.

De Formost te voorschijn gehaald en alles even bekeken, ziet er van buiten allemaal mooi uit jammer dat het inwendige te wensen over laat maar dat wist ik van te voren en is ingecalculeerd.
Wat later kwamen Frank en Tim ook nog even langs en heeft Frank nog wat foto`s geschoten van ons (nog bedankt Frank).

Onno is ook weer blij gemaakt met een schaal landingsgestel voor zijn TC Piper Cub dus die is ook weer in z`n hum :-)

Na nog een drankje en veel geouwejeweetwelt om 21:00 vertrokken richting de Mac (standaard stop voor Onno en mij na het vliegen) en rond 22:15 weer thuis.
Moest nog even een belletje plegen wat tot 23:00 duurde en toen snel even de kist in elkaar geschoven.

23:15 Bedtijd.

Vanaochten om 6:23 de wekker, de kleine sliep nog, even snel naar bovend e kist goed in elkaar schuiven en foto gemaakt en op het net gezet.
En toen kwam de kleine :D

Nu weer op het werk, zal komende dagen nog wat meer foto`s maken van het 1 en ander en dan in de loop der tijd eens rustig aan beginnen met modificeren :D

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back