En de volgende batch foto`s
Hier moet ergens het neuswiel komen, hierkomt dus een versteviging:
de middelste box waar de servo`s e.d. gepland was, dit moet er uit voor zover en komt een nieuwe box:
En de turbinelokatie:
De onderzijde vand e romp met de retracts op hun plaats:
Even met een wiel erbij:
Een tailboom met een hoogteroer lokatie (heeft de andere ook):
En de plaats voor het richtingsroerservo (de tailbooms zijn zonder spant in het kielvlak wat er wel in komt).
Bovenzijde vleugeltje:
Onderzijde vleugeltje:
CA scharnieren, die gaan er dus uit en daar komen echte voor in de plaats:
Bovenzijde stabilo:
Onderzijde stabilo:
De orginele aluminium vleugelpen en de carbon versie die een stuk verder in de vleugel zal steken.
De carbon versie is voor het mooie te kort om als 1 deel door de romp heen te gebruiken, 2 delen is een optie maar misschien dat de pijp inwendig verbonden wordt of ik haal een andere pijp:
De geweldige lijm pogingen, onder goed ingesopt boven bijna 0.
Ook in de romp kom je dit tegen (vergemakelijkt wel het verwijderen ;-) ) en breek je het hier en daar zo los.
Spuit en foliewerk is over het algemeen top, jammer dat alleen alles eraf gaat
Zo dat was het wel weer even.