Gemodificeerde Formost, m`n eerste jet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Da`s een leuk stukje veld :yes:

Ach en anders kan ik altijd nog naar Rozenburg ;-)

Hoop dat het motortje morgen geleverd wordt, kan ik misschien morgen of zondag al draaien.
Moet toch het hele weekend werken :D

Neeeee ,Rozenburg is net weer een stukje verder rijden:rolleyes:

Toch wel makkelijk dat werk van jou zal mijn baas ook eens lief aankijken of dat bij ons ook zo kan:D Een beetje hobby tussen het werk door is natuulijk erg motiverend:yes:
Heeft hij ook weer profijt van;)

Komt er een nieuwe startmotor in of heb wat kunnen vinden.
Ben benieuwt hoe hij loopt

Een beetje hobby tussen het werk door is natuulijk erg motiverend
Dit klopt niet :teacher:

Het moet zijn:
Een beetje werk tussen de hobby door ;-)

Er is een nieuwe Speed 300 besteld, deze even solderen en dan moet ie weer kunnen draaien.

Ik ben ook benieuwd, hij startte wel direct dus dat is positiedf, wat ie verder doet? we zullen zien.

Hoop hem nog steeds voor Pampa vliegend te krijgen maar dan mag ik wel haast maken.

Tijdens het surfen op het int, kwam ik deze formost tegen

995016929_6_GUqj.jpeg

Kijk goed naar de linkerbovenhoek wat daar staat: Hok konijnen: goedkoop konijnenhok online: nu 10% korting, geen porto. ik lig strak hier.

Op de kist staat RMT, komt mij wel een beetje bekent voor, dat dan wel weer, is wat minder natuurlijk

Surf er zelf maar eens naar, is best wel leuk.

GR Japioooooooooooo

Laatst bewerkt:
tik tik tik tik tik tik tik tik tik tik tik tik tik tik tik tik tik tik tik tik tik tik tik tik tik tik tik tik tik tik tik tik tik tik tik tik tik tik tik tik tik tik tik tik tik tik tik tik tik tik tik tik tik tik tik tik

Zo na Pampa weer even tijd om te klooien aan de Fomost.

Nou klooien is het zeker, kan weer een nieuwe startmotor bestellen :oops:
Draden eraan gesoldeerd, wil ik de startmotor monteren breek ik allebei de lipjes af :mad:

Naja, dan morgen maar weer even rondbellen.

Tja, dat wil wel gebeuren bij zo'n motor maar zo snel is toch wel knap :) De volgende keer een drup smeltlijm om ze te verstevigen. Bij mij braken ze ook snel en zo niet meer.

M`n broer vanavond even op pad gestuurd om een Speed 300 te halen, krijg ik morgen.
Eens kijken of ik hem zondag op het werk gereed kan maken en weer eens kan laten lopen.

Zo startmotortje is ook weer binnen, eens kijken of het vanavond wel wilt lukken.

En zo ja, dan gaan we hem morgen weer eens zien op te starten.

Kist is verder vliegklaar dus als de motor het goed doet dan hoop ik woensdag te gaan vliegen ermee.

Startmotortje zit weer en spint ook goed oip.

Eens even kijken of ik hem straks even echt kan starten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back