Gemodificeerde Formost, m`n eerste jet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
@Bramman

Klopt helemaal kerel, ik zag dit ook al aankomen, maar ik zei mooi niks, dat gaat helemaal goedkomen met die Berto en zijn Jet.

@Berto

Kerel gefeliciteerd nogmaals via deze weg met de aankoop van je turbine, het hoeft niet altijd zelfbouw te wezen, als je er maar plezier aan hebt vindt ik en dat heb jij net als ik, dat is mijn ervaring met jou persoonlijk.

Suc6 verder

Vriendelijke groeten Jaap

Laatst bewerkt:
Ik heb eigenlijk de behoefte een paar pagina's terug te bladeren, maar doe het maar niet. Volgens mij is niemand verrast :mrgreen:
(misschien je vrouw:rolleyes:)

Ik denk dat zijn vrouw hem ondertussen ook wel kent;)

@Berto: gefeliciteerd, erg gaaf en veel plezier ermee

@ allemaal,

thanxs voor jullie reacties geeft alleen maar meer reden om snel; verder te gaan.

Net nog even in 1 vleugelgeboord met de 16mm boor voor de vleugelbevestiging.
Ik heb een blokje gelijmd in e vleugel en daar zal dmv een inbusbout de vleugel gezekerd worden zoals GJ het ook heeft.

Ik heb hem alleen wel van onderen af gemonteerd zodat de bovenzijde van de vleugel "gaaf" blijft.

1 vleugelhelft kan nu dus dicht gemaakt worden :D

@ allemaal,

thanxs voor jullie reacties geeft alleen maar meer reden om snel; verder te gaan.

Net nog even in 1 vleugelgeboord met de 16mm boor voor de vleugelbevestiging.
Ik heb een blokje gelijmd in e vleugel en daar zal dmv een inbusbout de vleugel gezekerd worden zoals GJ het ook heeft.

Ik heb hem alleen wel van onderen af gemonteerd zodat de bovenzijde van de vleugel "gaaf" blijft.

1 vleugelhelft kan nu dus dicht gemaakt worden :D

Oke Berto, kom ik zondagmorgen effe langs om dat kissie na te lopen en dan zondagmiddag omhoog met dat ding :wink: (neem de tijd hé, is allemaal gevaarlijk en duur genoeg).

Bouw ze, Ger.

Bedankt mannen :thumbsup:

26 april is een leuke streefdatum maar dan moet ik de rest wel allemaal links laten liggen (wat nu bijna toch al gebeurd ;-) ).

We zullen zien maar we bouwen rustig (en goed) verder :yes:

ik zit hier met E.K. en hij had er er over dat deze met een straal motor ging vliegen, en dat deze door iemand gesponsert zou worden door iemand uit Hilversum, maar nu snap ik het niet meer.

Hee Vliegman,

Als die E. K. dat durft te doen dan kom ik persoonlijk naar Zwartberg om de motor EN de kist waar die in zit af te pakken.
(ik moet dus even geduld hebben want dan kan E. K. een kist afbouwen ;-) )

Laatst bewerkt:
En weer wat vorderingen.

Zo wordt mijn vleugel straks "gezekerd":
jet87.jpg

De inbus zit aan de onderzijde en verzonken dus valt nauwelijks op:
jet88.jpg

En de R-vleugelhelft dicht:
jet89.jpg

Gisteravond ook de L-vleugel dichtgemaakt.

Komende week kan het schuur en plamuurwerk hier dus aan beginnen en daarna glassen.
Ook weer een stukje verder met de servobevestiging van het hoogteroer.

mooimooi man, het gaat lekker zo.
ben benieuwd hoe het er straks uit ziet na het glassen, maar dat het een hele verbetering is qua constructie is wel zeker:yes:
volhouden.
groeten Gertjan

Zo beide vleugels zijn geschuurd en geplamuurd, nu nog licht schuren en dan klaar voor glassen :D
jet90.jpg

Van de week ook even scharnieren halen dan kunnen we dat ook alvast in orde maken.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back