Gemodificeerde Formost, m`n eerste jet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tyrap is wat je zult bedoelen en op z´n Belgisch

Als we dan toch aan het mieren-ne*ken zijn; strikt genomen is het 'Tie rap':mrgreen: (al geeft google ook veel hits op tie wrap)

Nog nooit een ovaal slangetje gehad daarvan trouwens;)

Laatst bewerkt:
Fijn dat je hiermee aangeeft dat je aan het mieren n.. ken bent, alleen jammer dat je daarbij je positie misbruikt door zinsdelen te manipuleren van forum leden om zelf je flaters te verbloemen …zou zeggen, maak je studie af bij Google en solliciteer op een job aan het Binnenhof :sleepy:

Sorry Berto ….dat dit even in jou draadje plaatsvind.

Als we dan toch aan het mieren-ne*ken zijn; strikt genomen is het 'Tie rap':mrgreen: (al geeft google ook veel hits op tie wrap)

Nog nooit een ovaal slangetje gehad daarvan trouwens;)

Zal ik voor jullie even een aparte trekkoordbandje draadje openen ;-)

Vanochtend de romp in de AX geladen en hopenlijk vandaag de motor nog een keer starten.
Brak met m`n stomme kop wel een flapscharnier af die ik iets te rijkelijke gelijmd had blijkbaar, naja dat zal van het weekend wel weer goed komen.

:teacher:......zó klonk mijn leraar nederlands vroeger ook altijd.....:(

K'heb die "ty-wraps" vroegáh ook om brandstofleidingen van full-size fokkers ea geplaatst voor bepaalde doelen.....nu vlieg ik deze bakken zelfs elke dag, ik hoop maar dat het goed komt! :cool:

Grtz,
Gerald

tja en de monteurs zeggen nu dat je nu alleen maar dingen kapot maakt.
:-)

En, gisteren nog een testrun gemaakt Berto?
Nop :-(

en vandaag had ik brandweercursus op Rotterdam, heb heel wat busjes, poeder en Co2 leeggespoten, heel wat water verspilt en redelijk wat rook ingeademd :D

Maar we mogen weer een jaar net doen of we iets weten van brandbestrrijding op EHHV ;-)

Hoop morgen de motor even in de tuin te draaien :cool:

@Berto

Heb jij de weersverwachting al bekeken ??? ikke wel en zeg OEPS.

Kheb vandaag nog wel lekker kunnen vliegen, ff de duimen losmaken he !!!!!!!!.

Vriendelijke groeten Jaap

Ja, als hij er klaar voor is zeg ik DOEN! Maar doe niets oververhaast, er komen nog genoeg mooie dagen ;) Wacht ook niet te lang (mentaal). Gewoon gas en voor je het beseft vliegt ie.

Tja, dit weekend weer ene thuis dus andere verplichtingen :-(

Maar gaat allemaal goed komen geloof mij maar :yes:

Zojuist even de kist helemaal opgebouwd en samen met Onno in de tuin laten draaien.

Geen enkel probleem geconstateerd, motor start bij de eerste poef en doet het prima.
Dat was de laatste test voor de maiden eigenlijk dus nu wachten op goed weer :roll:

Ja Berto het gaat bij mij net zo,maar gaat goedkomen ,maar ja lente kriebels zijn er weer dus duurt het niet lang meer dat we weer op het veld staan.
veel vliegplezier .gr Rene.

Hoi Berto,

Ik heb in dit topic nooit van me laten horen, maar heb het zeker wel gevolgd.
Heel veel succes en plezier bij de maiden flight en ik hoop dat het goed gaat;)!
Ik zie het wel.

Coen

Hee Coen,

leuk dat je ook meeleest.

Dit weekend moet er weer gewerkt wordne maar met dit weer gebeurt er weinig dus ben weer even met m`n jetje aan het klooien.

Doe van vandaag is om de vleugel en het stabilo (dat is al gedaan) nu dekkend wit te spuiten :-)

Moet wel goed komen :yes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back