Richard Branderhorst
PH-SAM
Afgezien van de weersverwachtingen, zijn die sporen op het veld ook niet bevorderlijk voor je MLG, gisteravond nog met de tijgers gevlogen en de (uitstekende)vering van die kisten ging tot aan de aanslag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Het weer voor morgen werkt niet echt mee neen, maar niet getreurt een afspraak om te jetten staat al weer
Net de motor 1cm naar achter verschoven, even een wat langer brandstofslangetje monteren en dan hebben we dus een iets naar achter verschoven zwaartepuint gecreeerd.
Moet nog even kjijken wat er eventueel nog iets verder naar achteren kan.
Anders een iets kleinere hoppermonteren dan scheelt al snel een 200 gram op een 20cm voor het zwaartepunt (natuurlijk dan wel weer goed uit wegen ;-) ).
We knutselen gestaag voort![]()
Afgezien van de weersverwachtingen, zijn die sporen op het veld ook niet bevorderlijk voor je MLG, gisteravond nog met de tijgers gevlogen en de (uitstekende)vering van die kisten ging tot aan de aanslag
Ik schrok ook eerts maar het zijn de sporen nog van vorig jaar.
No problemo dus voor jou![]()
Yep, al zijn die wel were lekker afgeveert, maar wat verder op het veld van de lange baan zou het goed te deon moeten zijn.Maar ik kan me voorstellen dat jou snelle jet met 'kleine' wieltjes daar wel moeite mee heeft.
Idem, we zullen het morgen zien, als er gevlogen gaat worden met de jet zal het ook weer gefilmd wordenIk kom toch liever verweg al laag aanzetten